Hoi ladies! Vorige keer een poll geopend met jongens namen maar... We krijgen nog een meisje! Super leuk maar ook super lastig om weer de perfecte naam te vinden! Onze oudste dochter heet L.ynn en onze achternaam begint met een E en heeft 2 lettergrepen. Welke van deze namen vinden jullie het beste passen en waarom? Alvast bedankt voor je stem!
Probleem met Roos is een beetje dat het achternichtje van mijn man zo heet, nou wonen zij aan de andere kant van het land (ik heb ze nu in 7 jaar tijd 1x gezien) maar zouden jullie dan je dochter ook zo noemen? Of is dat not done?
Veel mooie namen in je lijst hoor! Ik heb op Eva gestemd maar vind Anna en Julia ook heel mooi. Had de info over achternaam nog niet gelezen dus dan mss eerder Anna.
Ik vind dat zeker niet not done! Sterker nog, als wij een meisje krijgen krijgt ze dezelfde naam als mijn tante.. Niet vernoemd ofzo, we vonden het gewoon de allermooiste meisjesnaam. Nu vind ik een tante die je twee tot drie keer per jaar ziet alweer wat anders dan een achternichtje die je eens in de zeven jaar ziet. Dus heb wel aan haar gevraagd hoe ze daar tegenover stond, maar ze gaf aan het alleen maar leuk te vinden.. Je zou het aan hun kunnen vragen? Over de namen, ik vind Roos, Julia en Eva de drie leukste namen uit jullie lijstje
Roos en ik zou het gewoon doen hoor. Achternichtje die we overigens nog nooit hebben gezien heet Phileine en wij noemen onze dochter Feline, lijkt heel erg veel maar hebben geen seconde getwijfeld.