De namen voor onze dochter zijn gekozen alleen !!! ik wil graag Jaylinn Michelle en mijn man wil graag Michelle Jaylinn welke naam zouden jullie als roepnaam doen en waarom ?
vind ik dus ook maar mijn man wil er dus nog niet aan .....we hebben nog even maar ik ben er al uit maar moet natuurlijk wel voor beiden oke zijn
Ik vind Michelle ook beter passen bij de andere namen van je dochters. Maar met Jaylinn maak je er gewoon iets heel anders van.. en dat vind ik eigenlijk ook wel tof Dus mij maakt het niet uit
Vind het allebei geen mooie namen. Maar als ik moet kiezen zou ik Michelle doen. Past beter bij je andere dochter. Ook vind ik dat je de laatste tijd bijna doodgegooid wordt met namen met 'Jay', 'Fay' en 'Jazz' erin verwerkt.
Ik vind Michelle ook beter bij je andere meiden passen en het iets liever klinken. Als jullie er écht niet uitkomen, kun je altijd nog voor Jamie gaan
Ik ga voor Michelle, vind Jaylinn minder bij de namen vd zussen passen en een minder leuke naam, mij te Engels.
Ik zal kiezen voor Michelle als roepnaam. Mensen gaan dit afkorten naar Mies, wat ik juist leuk vind!
Het zijn beide niet echt mijn namen, dus wat betreft leukheid kan ik er niet zo veel over zeggen.. Ik vind wel dat Michelle kwa soort naam beter bij de namen van je dochters past. Klemtoon technisch zou ik echter echt voor Jaylinn Michelle gaan! Dat spreekt veel fijner achter elkaar uit dan Michelle Jaylinn.. Het eerste spreek ik uit als JAYlinn miCHElle Andersom wordt het voor mij als snel MiCHElle jayLÍN en dat vind ik heel raar klinken. miCHElle JAYlinn (zoals de klemtoon officieel hoort lijkt me) vind ik zo af-op-af-op.
Eens. Ik vind Michelle trouwens nog best leuk leuk als er maar geen mi-che-lle van gemaakt wordt. Dus gewoon op z'n Engels met twee lettergrepen en een stille 'e'.
Ik vind ze beide erg leuk, Jaylinn vind ik netiets leuker. maar in combinatie is het niet mijn smaak, vind ik het niet echt leuk klinken. Maar bij je andere dochters vind ik Michelle beter passen als 1e naam,.
Haha ik heet Michelle en mijn meisje heet Jaylin . Ik vind Jaylin leuker omdat ik Michelle echt ouderwets vind. Tegenwoordig is het zo dat je word bestepeld als Ordinair als je kind iets met 'Jay' heet,( of überhaupt een aparte,Engelse of bijzondere naam heeft enz) Persoonlijk vind ik dat onzin , alsof wij niet goed opgevoed en hoog opgeleid zijn omdat onze dochter zo heet. Nogmaals, ik zou gaan voor Jaylin(n). Ik vind het een lieve en stoere naam en daar bij ook een beetje van deze tijd.