helpppppp

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door liebrando, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb in 2008 een hele partij jongenskleding verkocht. De kleinste maatjes 50/56 tot 74 geloof ik. Ik kom er alleen helaas achter dat de eerste pakjes van mijn beide zoontjes er tussen zijn beland. Het is een kleine kans dat ik ze weer zal vinden, maar ik wil toch een poging wagen, omdat ik ze zo graag weer zou willen hebben....het heeft enorm veel waarde voor mij!!

ik was in maart/april zwanger van de 3e. En ik heb in juli/augustus de pak met kleding weggedaan. Wie heb ik er blij mee gemaakt? misschien heb ik het ook wel gratis aan iemand gegegeven hier. Maar het is iniedergeval weggedaan hier. Wie weet het nog en kan mij helpen??????

2. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je geen foto's van de eerste pakjes?
    Misschien in de lounge even een topicje openen als dat mag want het zal daar meer gelezen worden?
    Je weet maar nooit maar misschien zit de koopster ook wel hier op ZP.

Ik hoop dat je ze terug krijgt, is wel erg jammer he!

3. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    als het verkocht is, staan er dan geen gegevens op je bankafschrift?misschien dat je daar wijzer uit kunt worden?
    succes!

4. liebrando

ja ik heb er wel fotos van, zal ze even zoeken bedankt voor de tip!

ja ik baal er echt enorm van!!

5. liebrando

dat kan ik helaas niet meer terug zien want dat was dan op een oud rekeningnummer die ik niet meer heb, en ik heb het gevoel dat ik het ook nog weleens gratis weg heb gegeven dat weet ik niet meer..

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Heb je ook geen pbtjes meer in je inbox staan, misschien wordt je daar nog iets wijzer van?

7. liebrando

nee ik gooi helaas alles meestal meteen er weer uit dat is de pest. Had ik het maar bewaard dan was ik er zo uitgekomen!

Deel Deze Pagina