Helpppppp

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mama ikke, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Heb je er wel medicijnen bij gekregen of moet je echt alleen maar afwachten??

2. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet afwachten heb alleen pijnstilling. Moet vrijdag weer terug. Hcg was trouwens 26 dus was goed gezakt. Nu afwachten pfff. Klinkt mischien wel raar maar wil het gewoon uit me lichaam !!! Wil door naar de volgende ronde. Wil dit achter me laten !!

Tuurlijk had ik het liever op de goede plek gehad maar als het dan fout is wil ik het er ook uit m
    Maar dames. Een vraag.

Wordt ik hierna gewoon ongesteld of moet ik wat ik nu heb als menstruatie beschouwen ?

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Das een heel begrijpelijke reactie meid. Natuurlijk had je liever een goede zwangerschap gehad, maar helaas is dat nu eenmaal niet zo. Dus dan kan het maar beter inderdaad afgelopen zijn.......toch vind ik het raar dat ze je zo lang gewoon zo door laten lopen zonder echo ofzo......ja ok, vrijdag controleren ze je maar vind het raar hoor.

Tja, ik ben geopereerd dus heb dat als dag 1 aangehouden......maar ik weet ook niet precies hoe jij dta nu moet doen.......

4. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nu 2 x bloed prikken gehad en 2 echos gehad . { maandag en dinsdag }
    nu moet ik vrijdag weer terug voor bloedprikken en echo .

dus houden me wel goed onder controle

Deel Deze Pagina