Weten jullie het?..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by happy2012, Dec 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

Jan 2, 2012
    333
    18
    18
    Hoi!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?!
    Onlangs heb ik een MA gehad en vervolgens een curettage gehad.
    Dit is pas 2 weken geleden en heb vorige week een zws.tst (kv5)gedaan om te kijken of het hcg er al uit was.
    Het resultaat was een vrij licht streepje..echt zoals het allereerste begin, dat je toevallig net positief test.

Nu merk ik dat ik ontzettend bezig ben met symptomen van mn lichaam en dacht, goh, cyclusdag 14, laat ik voor de 'grap' en nieuwsgierigheid is een ovulatietestje doen.

Resultaat: 2 strepen die, denk ik, bijna even donker zijn.

Mijn vraag: weten jullie hoeveel invloed hcg op zo`n testje heeft? (ik weet dat het zo is/kan zijn, maar in welke mate...???)
    (ik heb deze gedaan vd etos.)

Dank je wel voor jullie reacties en meedenken. hoop dat iemand hier meer verstand van heeft.

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ik zou zeggen als het nog maar 2 weken geleden is dat het heel goed nog van je MA kan zijn :(

Pas toen ik een echte knaller had op zw test kreeg ik volgens mij ook een duidelijke posi ovu test. Maar volgens mij kun je daar maar weinig mee meid.

Ik zou gewoon even doortesten om te kijken wat het doet.
    Laat je ook niet meteen gek maken als een streepje iets lichter of donkerder word...testen zijn erg afhankelijk van wat je drinkt en plast...dus het zal even duren voordat je echt een goede daling of stijging in hcg zal zien.

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sluit me bij wachtende aan .
    En wat ik alleen nog kan zeggen klussen meid als je daar aan toe bent na je mk .
    Je weet het nooit he,
    Succes en knuffel

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik had op dag 9 na curretage alweer mijn eisprong.
    Dus het kan zeker..klussen!!

Share This Page