2de nod 1 kv test negatief. ochtendmisselijkheid

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sib, Jul 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sib

sib Nieuw lid

Jul 27, 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames
    gisteren 26 juli moest ik ongesteld worden, niet geworden en ook direct getest omdat ik me anders voel. Test van kv negatief maar niet getest met ochtend urine. Vandaag zondag 27 juli misselijk wakker geworden en hoofdpijn. Nog steeds niet ongesteld. Slaap bij me schoonouders en me test niet mee. Ook inmiddels al me ochtendplasje gedaan dus nu nog 1 halen heeft denk ik geen zin. Iemand ervaring met dus 2 dgn overtijd en een negatieve test op eerste NOD? En what to do?

2. Mags

Mags Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,198
    0
    0
    Afwachten en zodra je kan weer testen! :)

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Weet je wanneer je eisprong was?
    Ik had bij de eerste een late eisprong en testte op nod ook negatief. Pas 4 dagen later positief.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het hoeft niet perse met ochtendurine; zeker niet als je gewoon wacht tot nod 9eerder testen heeft ZEKER ochtendurine nodig).

Het is nog vroeg dus je menstruatie kan gewoon laat zijn. Of je hebt een late eisprong gehad en kunt pas later testen (oftewel dit is dan nog niet nod).

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Als je test gisteren nog negatief was is de kans groot dat het resultaat vandaag (nog) niet veel anders zou zijn. Je kan ook prima in de middag testen, mocht je dat nog willen.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Als ik vragen mag, wat bedoel je met eerste nod? Ben je nu net pas dan met de pil gestopt?

Share This Page