steken? wat is het

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joel, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hallo zoals je ziet ben ik al over tijd maar sinds gister of eergister heb ik best veel pijn en van die scheuten, steken tja hoe omschrijf ikhet bij mijn vagina.
    eerst alleen met sommige bewegingen maar nu met lopen draaien in bed met alles, ik weet eerst zou het met indalen te maken hebben maar dat is hij al lang zou het een teken zijn van dat het begint maar dit is geen pretje. ik kan mijn benen niet echt omhoog tillen als ik op bank wil liggen of uit elkaar( heb het net geprobeerd) maar hoop dat iemand weet wat het is, moet donderdagnaar gyunc en vraag het daar ook wel ff.

groetjes

2. mamavandyon

mamavandyon Actief lid

18 mei 2007
    133
    0
    0
    Hi,

Het heeft idd wel met het indalen te maken. Misschien heeft je beebie nog wel wat ruimte om zijn/haar koppie te bewegen.

Sterkte en succes met de bevalling.

Shila

3. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    heb ook steken onderin de buik, denk dat het indalen is... als ik het internet moet geloven....

4. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Ik heb er ook erg veel last van, en het doet zo'n pijn! Net alsof iemand je met een mest daaronder steekt. Is idd van het indalen, als de baby zijn/haar hoofdje in het bekken beweegt....

5. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    nou t is echt laag bijna bij mijn lippen om het zo maar te zeggen en je moet echt kleine stappen nemen. pas echo gehad en hij is al lang goed ingedaald daar kan het dus neit van zijn maar misschien dat hij ver genoeg naar beneden ligt dan?
    mar ze zeiden ook dat het nog vast moet gaan zitten mar ja geod doel he

Deel Deze Pagina