helpt dit om sneller zwanger te worden: billen omhoog?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suus1987, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Het is altijd beter.....
    Ik bleef zo een kwartier tot half uur liggen hoor.....
    Dan wist ik zeker dat ze al een eind waren en daarna ging ik pas naar de wc...en beide maanden dat ik dit deed; zwanger!

2. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik ga het deze maand proberen. Andere keren heb ik het niet gedaan. Misschien werkt het wel goed :)

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goh, laatst heb ik inwendig onderzoek gehad van mijn HA, en ze zei dat ik een gekantelde baarmoeder had. heb deze ronde rond mijn ei steeds `s avonds geklust voor t slapen gaan en gewoon de hele nacht blijven liggen! hihi
    zou t geholpen hebben? hoop t!
    t kan in ieder geval geen kwaad om t te proberen toch?
    liefs ellen

4. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0
    Je hoort tegengestelde berichten hierover, maar mijn gedachte: baat het niet, schaadt het niet.

Ik heb het de eerste ronden niet gedaan, de laatste ronde voordat we zwanger werden wel en zie het resultaat. Misschien ligt het niet daaraan, maar het werkt zeker niet tegen!

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Daarom joh, gewoon lekker doen! hihi
    Trouwens een stuk knusser, nog ff met je vent nababbelen etc....dan dat je meteen naar de wc rent ;)

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Haha..
    Ik denk ook dat ik het gewoon blijf doen.
    Deze maand is de eerste maand dat ik het doe.
    Over 2 weekjes ga ik testen. Zal het laten weten als het geholpen heeft ;)

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Zou heel goed een innesteling kunnen zijn, maar er zit helaas niets anders op als afwachten... grrr. ;)

Suc6 met wachten en hou ons op de hoogte!

Liefs, Maar

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    haha.. word al gek van het wachten.. ik hoop dat het de innestelling was maar wacht wel geduldig af.. deze maand al de hele maand om de dag geklust en niet alleen om zwanger te worden maar ook omdat we er gewoon zin in hadden :p
    Over 2 weekjes weet ik meer..
    Ik houd jullie op de hoogte!

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik moet ook zeggen kheb het ook eens gedaan, maar de zaadjes komen met zn snelheid naar binnen dat de goede zaadjes op de goede plek terecht komen en meteen doorzwemmen dus of het echt werkt is een raadsel

10. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ben blij om te horen dat de goede zaadjes wel gelijk de goede kant op zwemmen en dat de rest wat eruit loopt niet uit maakt. Had echt het idee dat het een klusbeurt voor niks was geweest.

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Als het goed is is het klussen nooit voor niks en beleef je er elke keer toch weer veel plezier aan;)

12. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    hahaha,
    Maar sinds een aantal maanden zit er bij ons wel echt een andere reden bij dan alleen maar voor de "leuk".
    Maar ik snap wat je bedoelt.

13. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hoi hoi,

Ik heb het idd ook gelezen en ook gedaan. Ben in 1x zwanger geraakt, magoed dat zal wel puur toeval zijn. Helaas werd 't een miskraam...nu 3 weken geleden. :(

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ow wat erg voor je.. lijkt me echt vreselijk om een miskraam te krijgen.. ik hoop voor je dat je daalijk weer snel zwanger bent.. heel veel sterkte met het verwerken van de miskraam

15. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey ik denk dat het een beetje snel zou zijn voor een innesteling, (gebeurt normaal ongeveer 7d na je ei)
    maar het is je zeker en vast gegund!

En sjanienu1, sterkte, kan me niet inbeelden hoe je je voelt...

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    even een update van mijn eerdere berichtjes hier, ik ben zwanger, dus t heeft geholpen!
    joepie!

17. PetraBlessie

15 sep 2008
    72
    0
    0
    Nagelstyliste
    Bleskensgraaf
    Ik doe het ook altijd, vooral omdat ik het zo een vies gevoel vind als het er weer uit loopt. Ben nou in ronde 2 bezig hoopt dat het gaat lukken. Ronde 1 was geen succes helaas... Nu gebruiken wij ook veel foefjes die op internet te lezen zijn. Kussen onder de billen - klaarkomen na de man. Ben benieuwt of het deze maand werkt! Jullie horen het wel. Ronde 1 niet gedaan en niet zwanger.

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Dag dames,

Bedankt voor jullie reacties. Het is vandaag 5 weken geleden van mijn miskraam en ik moet zeggen dat ik er nu wat nuchtiger tegenaan kijk. Ten 1e ben ik blij dat ik überhaubt zwanger kan worden, en 't was in 1 keer raak mischien zegt dat ook iets positiefs. En ten 2e heeft 't lichaam 't niet voor niets afgestoten. De VK zei dat dit vaak de mongooltjes e.d zijn. :(
    Magoed we zijn deze maand gewoon weer verder gegaan, ondanks dat de VK zei een menstruatie over te slaan maar ik heb zoiets van baad het niet dan schaadt het niet en het scheelt dat ik pas 5 weken was en niet gecurreteerd hoefde te worden. Als mijn lichaam er weer klaar voor is doet t zijn werk vanzelf wel.
    Ik zit nou op dag 29 van mijn cyclus dus het wordt weer spannend...
    We gaan gewoon vrolijk door met de billetjes omhoog :p

Enne Suus...zie dat je 4 dagen overtijd bent...wanneer ga je testen? :)

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik heb al getest maar wat negatief.. denk da ik in et weekend pas weer ga testen om teleurstelling te voorkomen

20. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

gefeliciteerd ellen! super voor je! had je het verwacht?
    jij deed toch ook ovutesten?

Deel Deze Pagina