Hebben jullie ook een tussenjas voor jullie kinderen? Ik vind het momenteel te warm voor de winterjas en al gauw te fris voor de zomerjas. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een leuk herfstjasje voor mijn dochter. Iemand tips? Of doen jullie gewoon een extra vestje ofzo onder de zomerjas?
Ja, ik heb een net-iets-dikker-nep-leren-jasje voor nu en een hoodie(?)vest en een body warmer. Vind het met deze temperaturen ook wel moeilijk hoor. De ene dag (gister) met winterjasje weg, vandaag met een simpel vestje het bos in. Je hebt ook die bamboe gevulde dunne winterjasjes. Zag ze op de site van benneton geloof ik.
Ik zou geen tussenjas kopen, zonde van het geld vind ik. Extra vestje is hier nog niet nodig, maar als je kindje het snel koud heeft dan zou ik dat doen onder de zomerjas.
Bedankt voor de tip Sjak. Deze periode vind ik ook lastig welke kleding nu de juiste is. De winters zijn niet zo heel koud tegenwoordig dus ik dacht om een houtje touwtje jas ofzo erbij te doen. Voor de wat warmere dagen.
Onze zoon heeft zn zomejack van voig jaar nog die hij aankan (c&a) het is een dunne zomerjas waar je een fleecetrui in kunt ritsen. Ideaal dus voor dagen als vandaag: 's ochtends fleecejack erin en 's middags fleecejack eruit. ook draagt hij nu vaak een trui onder zn spijkerjack. Onder zn trui heeft hij een T-shirt dus die trui kan hij uit doen op school als het te warm is.
Zomerjas, tussenjas en winterjas. Tussenjas is voor herfst en lente, dus technisch gezien minder zonde van het geld dan de winter en zomerjas
Ja een jas waarvan je er nog een binnenkant in kunt ritsen. Dus met extra binnenkant wordt het een winterjas
Ja ik heb voor dochter een (nep) leren jas en een licht gewateerde jas van de zara. Voor zoon heb ik een gevoerd vest en een bodywarmer
Hier hebben we van die lekkere gevoerde vesten van Vingino en Z8. Mijn zoontje vind die altijd zo lekker zacht en wanneer het dan echt weer word voor de winterjas moet ik dat vest echt opruimen anders wil hij die aan!
Ik heb een zomerjasje (nou ja dochter dan) van de C&A met inritsvestje, dus dat is ideaal. Maar je kan natuurlijk ook gewoon een los vestje eronder doen. Wat ik ook wel doe (buiten spelen) is een fleecejasje met een bodywarmer erover.
Hier ook heerlijk gevoerde vesten.als we net zo'n zachte winter krijgen als afgelopen jaar heeft hij niet vaak zijn winterjas aan.heerlijk warm.
Wij hebben 1 zomerjas en 2 winterjassen. 1 dikke winterjas en een nette wollen winterjas. Hier waait de wind zo door heen, dus prima als het wat warmer is.