Helpt een ventilator echt??

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Als je een goeie neemt pakt die je hele bovenverdieping. Vaak kan je in de winkel ook luisteren welke meer herrie maakt dan de andere.
    Zit wel een afvoer aan naar buiten ja, bij mij boven hangt er alleen een slang uit het raam (water vangt die op in een reservoir en kiep ik smorgens even leeg) en beneden staat de achterdeur op een kiertje, beneden is het een slang met kastje wat je buiten zet. Dus zonder reservoir er aan. Maar ook hier heb je weer veel verschillen in hoor.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    nee dat is zo maar helaas voor mijn zoon loopt de temp op zijn kamer op tot 30 graden, als het dan buiten 25 graden is voelt die lucht wel koeler aan :D

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik vind het niks helpen..

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Hier helpt het wel, ja, het wordt niet echt veel kouder natuurlijk, maar geeft wel een briesje. Wij hebben een kolom van 1 meter hoog en zo'n 10 cm in doorsnede, dus geen probleem met opbergen.

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja het helpt want beneden hebben wij hem staan! Boven hebben we airco zo heerlijk met dit weer!! En de rolluiken zijn hier allemaal naar beneden en dat helpt ook heel veel.

6. Metire

Metire Niet meer actief

wij hebben ook een kolomventilator, nu net de 2e gekocht om 's nachts bij mijn zoontje te zetten. ik vind het heerlijk om mee te slapen, word er ook niet ziek van. Van een airco krijg ik altijd erge hoofdpijn, keelpijn etc..

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Airco moet je ook niet op standje ijspegel zetten heh ;)

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier werkte het niet, verplaatste alleen warme lucht. We haalde hem wel weg als ze gingen slapen.

9. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    De temperatuur zakt er niet echt door, maar het geeft wel een 'verkoelend' briesje. Hier beneden en boven op de slaapkamers 1 die heen en weer beweegt.

10. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    hier helpt het ok wel, maar als ik hem weer uit zet gelijk effect weg! Ik durf 's nachts ook niet de ventilator aan te laten hoor! Dus puffen maar haha
    Trouwens airco krijg ik verstopte neuzen en zelfs bloedneuzen ook op een normale stand! Maar dat is op mijn werk, misschien is hij daar niet schoongehouden ofzo!

11. knap

knap Niet meer actief

durfde het vroeger ook niet de ventilator aan laten tijdens het slapen. inmiddels geen problemen meer mee . dochter ligt naast mij p haar zet ik hem wat van haar af mooi dat ze mijn kant op komt.

Deel Deze Pagina