Mijn vriend belde vanmiddag even naar zijn ouders die momenteel op vakantie zijn in Thailand. Eerst even met zijn moeder gesproken, omdat hij last heeft van zijn rug.. En daarna zei zijn moeder, dat ze een boedha had gekocht met daarin een briefje met een boodschap.. Daar stond op.. a babygirl is coming fast.. Daarna kreeg ik haar aan de telefoon en zegt ze ohh ik heb zo'n leuk jasje gezien voor een baby. Dus ik zeg ohh wat leuk! Vraagt ze ineens, ben je gestopt met de pil? Zij wist dus niet dat wij bezig zijn met een kindje en dat ik denk dat ik zwanger ben.. En waarschijnlijk dus ook zwanger ben (net een hele lichte positieve test gehad)...
Ow dit is inderdaad wel heeel apart! Dat je eigenlijk nu uit meerdere hoeken een 'positief' teken krijgt.. Ik hoop het zo voor je ! Hou je me op de hoogte?
Marc herhaalde het toen zei het vertelde door de telefoon, wij keken elkaar echt aan van; hoe kan dit nu?? Dit is onmogelijk.. of wel héééééééééél erg toeval.. Mijn positieve test was wel heel erg licht hoor.. Echt een héél licht streepje.. Maar ik ga hem morgenochtend nog een keertje proberen Bedankt voor jullie lieve reacties!!!
Wat ontzetten mooi, zeg. Ik duim voor je dat je een knal test zal krijgen, maar ik denk dat ik je toch wel alvast voorzichtig mag feliciteren. Liefs.
OOOh wat spannend! Maar een streep is een streep, en je zit nog 3 dagen voor nod....dus ik duim dat je over 3 dagen een dikke vette streep hebt... (en dan nog afwachten of het een meisje wordt....)
heb je niet een foto van de 2 testen die je hebt gemaakt..... dan kunnen we voor je kijken. Zelf heb ik destijds 3 testen gedaan voordat ik het geloofde. Je kan ook die test van CB halen die digitale............ Je hoeft opzich niet perse in de ochtend te doen. Zelf deed ik hem om 8 uur s avonds....
Als je in het topic ovulatie-zwnagerschapstesten kijkt en bij topic geen streepje/ wel streepje deel 2 zie je 2 testen? Eentje bovenaan en eentje wat verder naar beneden.. Welke digitale bedoel je van CB? Want er zijn meerdere geloof ik..
Ik ga daar even kijken. De digitale zwangerschapstest van Claer Bleu. Die laat in het scherm het woord zien zwanger of niet zwanger. Ook zou hij daarna laten zien hoeveel weken je zwanger bent. Maar ik ga ff kijken bij die testen.
Ik heb ze even bekeken. Tja ze zeggen een streep is een streep. Op een foto is het toch moeilijker om het er op te krijgen. Ik heb even mijn test erbij gedaan. Die was ook niet echt duidelijk maar ja zie banner. Ik zou even die Clear Bleu test gaan gaan halen of nog een aantal dagen wachten........................................
een streep is een streep hoor! Ik heb ook vroeg getest en ha een heel vaag streepje. Maar wordt elke dag iets donkerder en ik ben toch echt 28 weken zwanger