ik wil heel graag een bevallingscursus volgen met mijn vriendin zodat ik weet/leer hoe ik kan helpen. Hebben jullie hier ervaring mee? Dank!
Ik heb een zwangerschapscursus via de thuiszorg gedaan hier. Erg leuke club meiden, nu na 2 jaar spreken we nog steeds regelmatig met elkaar af en de kids. Jr moet het ook vooral doen voor jezelf, een moment voor jou en lekker even ontspannen of kletsen met andere zwangere. Dat die baby er zonder cursus óók wel uit kont, ben ik van overtuigd. Maar ik had er wel wat aan, gewoon wát praktische tips én het is super leuk om met een hele club meiden die je ondertussen kent, in dezelfde tijd te bevallen.
Wij hebben "Samen Bevallen" gedaan, is voor beide partners. Erg veel aan gehad, was gezellig en leerzaam, en heerlijk om 1 avondje per week écht alleen met de baby bezig te zijn!
Dank jullie wel voor jullie informatie. Ik ben zelf oolk gaan lezen en kwam inderdaad op andere pagina´s ook de cursus samen bevallen tegen. Wat een uitvinding! Het enige wat mij een beetje tegen staat is dat het iets van 8 avonden is. Aan de ene kant lijkt het mij wel tof om met andere stellen ook een band op te bouwen, maar voor mij is het echt lastig te combineren met mijn werk. Echter, echter, echter.....ook hier heb ik een oplossing voor gevonden inmiddels en ons ingeschreven voor een theoretische bevallingscursus van 1 dag die ook met andere stellen wordt gegeven via de site www.bevallingscursus.nl. Ik laat jullie nog weten hoe dit is bevallen. (leuke woordspeling ) nogmaals dank voor de tip!