Blijven borsten groeien?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Annekijn, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rare vraag misschien...:
    Als je borstvoeding geeft, verdikken je borsten dan nog de eerste maanden? Doordat het kindje groeit en meer drinkt?
    Ik heb namelijk sinds de laatste clusteravond zo'n 4 dagen geleden, GIGA gezwollen borsten... :( Jullie?

2. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedoel je stuwing?
    dat was bij mij als de productie opgekrikt werd, daarna kwam het weer in normale proporties, maar tot een maand of 8 zijn ze groter geweest dan voor de zwangerschap. nu zijn ze ongeveer even groot als voor de zwangerschap.
    en de maat van je borsten zal nu denk ik niet meer groter worden, de inhoud van hoeveelheid melk die ze maken wel.

3. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Bij mij bleven ze ook niet oneindig groeien ... alleen met stuwing merk ik nog verschil. Laatste maanden van zwangerschap waren ze ongeveer hetzelfde als nu ...

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Blijft niet groeien hoor, maar juist na regeldagen en clusteren wel even, dat is wat stuwing. Neemt wel weer af..... Maar zo lang je blijft voeden zijn de borsten wel groter dan voor de zwangerschap.

5. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag het me af omdat mijn borsten tot voor kort erg 'plat' aanvoelden wanneer m'n meid gedaan had met drinken. Maar de laatste week voelt de borst iets minder plat aan (sinds clusteravond) de borst blijft ietsje dikker. Zou ze minder drinken? ze komt even vaak en komt ook nog steeds goed bij. Is het mn inbeelding?

Deel Deze Pagina