HELPT! Waar positiebroeken? Zijn alleen dwergen zwanger??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loetje88, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    miss etam heeft ook maat 48 positiebroek (website). Ik ben 1.78 en voor mij zijn ze soms zelfs lang.
    Je kan het ook nog proberen bij bonprix.

2. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    #42 Xellepel, 31 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2015
    Wat een leuk topic!
    Ik ben 1.94 en heb tijdens mijn vorige zwangerschap geen positiebroek gevonden. Gewone broeken voor vrouwen met lengtemaat 38 zijn er al te weinig.
    Ik droeg een positie spijkerrokje met positie legging (verrassend lang was die, prenatal) of een trainingsbroek. Ik had ook nog een positie jurkje gekocht maar daar werd het niet warm genoeg voor. En gelukkig kon ik tot ongeveer 6 maanden mijn eigen kleding aan.
    Mijn zus is een paar jaar terug wel geslaagd voor positie spijkerbroeken bij de miss etam. Zij is 1.89.

Als jij een broek vind die te lang voor je is... let me know!
    Ik heb trouwens ook maat 44.
    Oja en die trouwjurk kunnen ze bij heel veel modellen op maat maken. Moet je vaak wel op een half jaar wachten rekenen. Bij mij is dat prima gelukt.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oke, nu voel ik mij met mijn 1.87 zelf een dwerg ;) haha
    De positie legging van Prenatal is idd geweldig!!
    Daarnaast: steps heeft ook lekkere leggings die heel lang zijn en lekker meerekken!

4. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    H&M, ik ben 1.83 en passen werkelijk perfect. Ik ben wel voor het duurste model gegaan (39,99) want de goedkopere broeken waren idd voor dwergen hahaha

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Mamalicious werkt met lengte maten

6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb een zwarte nette broek van c&a en die is echt veeeeeel te lag voor mij..
    die moet ik eigenlijk even in laten korten want zelfs met mn hakjes aan loop ik er nog op..

7. Tierlantijntje

Tierlantijntje Niet meer actief

deze heb ik in maat 84 (de lengtemaatversie van 42) en die is dus zelfs aan de lange kant! en ze hebben m ook in 88 (dus de lengtemaat van maat 44). ik heb zelf normaal lengtemaat 36. echt een aanrader!

9monate basic jeans nu online bestellen | OTTO

ben nog wel op zoek naar een positie joggingbroek die lang valt lekker voor thuis op de bank of met sporten. iemand tips?

8. sjak

sjak Niet meer actief

Herstel... Ik heb vandaag een esprit aan en... Hoog water! Maar met dit weer geen probleem :)
    Laarzen etoverheen voor nu.

9. priss

priss Lid

6 sep 2014
    16
    0
    0
    Ik ga precies hetzelfde krijgen. Ben nu 6 week en 3 dagen. Maar ook al opzoek naar broeken. Heb ook minimaal lengte 34 nodig. Ben ook 1.87.
    Daarnaast heb ik best brede kuiten waardoor de skinny al afvalt.
    Als je wat gevonden hebt hoor ik het graag.

10. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Ik ben zelf 1.83 en de positiebroeken van prenatal zitten mij prima. Ook heb ik een broek van miss etam, deze zit ook gewoon goed!

11. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik kwam zaterdag vloekend terug uit de stad met de gedachte dat alleen lange vrouwen zwanger mogen worden. Ik ben 1.61 cm en heb lengtemaat 30 nodig. Die was ook nergens te vinden. Ik heb ze online gezien bij next, dus misschien ga ik ze daar maar bestellen.

Blijkbaar mogen alleen vrouwen van gemiddelde lengte en omvang zwanger worden.:(

12. kakoe

kakoe Lid

23 jul 2014
    55
    0
    0
  13. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik houd mijn hart vast om straks een positie spijkerbroek te vinden. Ik heb maat 48/50 en ben 1.78m lang. Normaal is spijkerbroeken vinden al lastig, ik word nu al moedeloos bij het idee. Dat wordt de hele zomer in maxi jurken lopen denk ik :D Die heb ik genoeg!

14. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja dat gevoel ken ik!

Hopen op heel mooi weer en veel jurkjes en leggings.

Hoewel het voor hele kleine vrouwen ook erg vervelend kan zijn blijf ik toch een beetje bij mn standpunt beter te lange broek dan een te korte...want die kan je nog inkorten of omslaan...maar een stuk eraan maken? Hahaha zie t al voor me....stukje stof eronder...met van dat kant:p of een andere kleur spijker....heeeeeel hip:D

15. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb de reacties niet gelezen, dus misschien dubbel: bij Ruimschoots in Buitenveldert hebben ze broeken van Citizens of Humanity en die hebben ze ook in (heel) lange lengtematen. Ze kosten alleen een klein kapitaal...
    Ik ben ook lang en mijn zus nog langer en ik heb vooral veel tuniekjes/jurkjes/rokjes gedragen tijdens mijn zwangerschap. De leggings van Queen Mum zitten héérlijk en zijn lekker lang (stiekem draag ik ze nu nog...).

16. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik ben goed bij prenatal geslaagd, vorig jaar. Ik heb altijd lange lengtematen, en één van prenatal was zelfs voor mij te lang. :)

Liefs,

17. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier 1.90 en maat 44. Ik heb een hele fijne broek van noppies. Die hebben enkele modellen ook in maten groter dan w34. Deze gaan ook tot lengtemaat 34. Niet heel veel keus maar beter iets dan niets. Verder heb ik 1 fijne broek van mamalicious. Dat is een w33 en L34, maar doordat dat een superstretch broek is, is deze groot genoeg (terwijl ik de meeste mamalicious broeken in deze maat ook niet pas. Verder heb ik een aantal jurkjes van prenatal die ik veel draag met leggings van h&m en laarzen. Dat vind ik nog wel het prettigs zitten. Ik heb ook een paar h&m broeken in maat 46 en op zich passen die goed alleen vind ik het buikgedeelte van die broeken wat krap. Ik kan ze nu nog aan, maar niet lang meer. Deze zijn trouwens ook aan de korte kant maar ik draag ze nu met laarzen erover, dan zie je dat toch niet...

18. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hier ben ik ook lang op zoek geweest naar een broek die echt lang genoeg was, voor mij was mama licious lengte 34 veel te kort, heb 2 modellen gepast en die waren echt niet lengte 34 ik miste nog een cm of 3...
    Uiteindelijk een broek gevonden van love2wait, zijn wel iets duurder, maar die zijn echt super lang hebben maar 1 lengtemaat, en die is zeker lengte 34 (zelf iets langer sommige modellen)

19. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Qua lengte ben ik gemiddeld (1,74) mar ook ik heb maat 46 en dan kom je snel uit bij lelijke (positie)kleding. Ik draag gewoon het hele jaar door leggings en jurkjes :) Ik vond positiebroeken helemaal niet fijn zitten bij mijn buik. En jurkjes vind ik ook mooier dan broeken!

20. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16

Deel Deze Pagina