Ik vond de spelfouten best meevallen , maarreh...wat een verhaal met een prachtig einde, tevens begin.
Wauw meid, wat ben ik blij dat alles goed is afgelopen zeg! Van harte gefeliciteerd met je zoontje! En jij natuurlijk van harte beterschap, op naar een spoedig herstel! Fijn dat je ondanks je heftige bevalling zo snel de moeite hebt genomen om je verhaal hier neer te zetten.... En dat je ons hiermee gerust hebt kunnen stellen natuurlijk want zoals je misschien wel gelezen hebt was je ineens een forum-beroemdheid! Meis, geniet van je manneke en hopelijk kom je snel weer dagelijks posten!
poeh hey wat een verhaal... wat zul je geschrokken zijn door alles! fijn dat het nu goed met jou en je mannetje gaat! gefeliciteerd, je hebt een zoon!
Jeetje wat heftig zeg allemaal! Fijn dat het goed met jullie gaat nu! Gefeliciteerd en geniet ervan zoveel je kan!
Pff wat een verhaal zeg! Ben blij te horen dat het allemaal relatief goed gaat nu. Hopelijk groeit je kleintje snel en ben je zelf ook weer gauw helemaal de oude! Succes met alles!
Meis, van harte gefeliciteerd met je zoontje. Pff, wat een heftig verhaal zeg! Geniet van je kleine mannetje en zorg goed voor hem en jezelf. Hopelijk blijft alles zo goed gaan en kun je over een poosje genieten van jullie samenzijn thuis. Ben gewoon een beetje opgelucht dat het goed is, ik ''miste'' je al op het forum. Nogmaals; van harte gefeliciteerd! Flientje
Van harte gefeliciteerd met je zoon! GElukkig gaat alles naar omstandigheden goed, sterkte met je herstel en hoeplijk mogen jullie snel samen naar huis.
Blij te horen dat alles goed is meis... en je bent gezegend met een prachtig mannetje... En wat een prachtige naam! Fantastisch dat Jesse-Dean het ook zo goed doet! Hoe gaat het nu met jou? Zijn de waarden alweer een beetje in normale proporties? Wanneer mogen jullie naar huis of is dat nog niet bekend? Meid sterk lekker aan en geniet van dat heeeerlijke kereltje! Ik hoop dat je voldoende hulp om je heen hebt, want je bent ook alleenstaand toch? Dikke kus van mij!
Hoi hoi, nou wauw dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties! met Jesse-Dean gaat het vooralsnog goed. Hij word nog wel geholpen dmv beademingskapje (hij krijgt 28% zuurstof) en zo'n mutsje op zijn hoofd, en hij zit natuurlijk nog vast aan allerlei infuusjes en sensortjes, maar hij is stabiel! Alleen de voeding wil nog niet. Hij krijgt via maagsonde kunstvoeding toegediend maar die spuugt hij weer uit via het buisje. Poepen gaat ook nog niet echt lekker maar het komt wel een beetje op gang, gisteren en vandaag had hij wat poep in zijn luiertje! Vanmiddag half 1 mag ik mijn schatje de afgekolfde melk eindelijk geven! Hopelijk vind hij dat wat lekkerder, het is ook lichter verteerbaar zegt de verpleegkundige van de NICU. Ik mocht wel gelijk kolven maar moest het nog weggooien ivm het medicijn dat ik via het infuus kreeg, dat magnesiumsulfaat. Dat moet eerst 24u afgekoppeld zijn voor de kleine mijn voeding mag. En met mij gaat het ook goed. mijn bloedplaatjes waren weer gestegen en bloeddruk is 100/50, geweldig he! Ook de leverwaardes zijn weer vrij normaal. Vanochtend heeft de gyn. visite gelopen en hij vodn mij zo goed dat ik over morgen of overmorgen naar huis kan wat hem betreft! Helaas moet jesse-dean dan nog blijven sowieso tot hij van de beademing af is. Vind het zo erg, maar ik kan in het ronald mc donald huis verblijven, maar dat ga ik denk ik niet doen. Wil lekker thuis zijn, elke dag heen en weer reizen heb ik zeker wel over voor de kleine man! Hij is zo mooi, echt het stuk van de afdeling! Nou dit was het laatste nieuws, zodra er meer volgt post ik het gelijk! Kan niet wachten tot mijn mannetje mee kan terug naar apeldoorn, om daar lekker bij te sterken in de couf. Nou jullie horen van me, xxx thunder