Ik heb roxy gepb-eed voor je gegevens thunderangel... ik wacht nog op haar reactie.. Zo gauw ik je gegevens heb, hoor je van me..! Ga weer lekker snel genieten van je "stuk van de afdeling"hahhh
fijn meid dat alles met jou beterder gaat! en je mannetje gaat ook de goede kant op! super dat je bijna naar huis mag en hoop dat je kleine mannetje je snel zal volgen
sjonge wat een stress... doet je ventje het nu goed? mooie naam! knap dat je ondanks alle ellende je verhaal zo opschrijft... al die moeilijke termen en ingewikkelde namen van medicijnen. ik heb ook een hoop troep ingespoten en ingebracht gekregen maar zou mijn god niet weten hoe het heet. vond ik ook totaal niet boeien toen trouwens
Thunderangel, Gefeliciteerd met je zoontje. Wat een verhaal zeg. Heel veel sterkte de aankomende tijd, en ik hoop dat Jesse snel naar huis zal mogen. Liefs, Elvira
Heb je ook mooie foto's van je kleine man? Gefeliciteerd trouwens! Geweldig dat het nu zo goed gaat..
Daar was je dus! Je hebt iedereen een beetje laten stressen hier Maar we zijn natuurlijk hartstikke blij dat het heel goed gaat met je en je lieve lekkere zoontje! Gefeliciteerd en geniet lmaar ekker van hem! Liefs Jessy
Zo zeg, wat een verhaal. Gefeliciteerd met jullie zoon in ieder geval en ik hoop dat jullie snel thuis mogen genieten.
Jeetje zeg, wat een ontzettende zware periode heb jij gehad! Ik ben blij dat alles goed gaat met de kleine Jesse-Dean, en hoop dat jij ook weer snel opknapt! Van harte gefeliciteerd in ieder geval!
Wat een naar verhaal zeg, het lijkt allemaal niet over jou te gaan als je het meemaakt denk ik,... Gelukkig doet Jesse-Dean het verschrikkelijk goed, fijn! Knap je zelf ook al op van je keizersnede? Kus
heel erg gefeliciteerd met je zoontje en geniet er maar lekker van gelukkig gaat alles naar omstandigheden goed en echt een geweldige naam heeft je zoontje