hoi allemaal nu de tijd begint op te schieten ben ik zo benieuwd waneer de kleine zou gaan komen, volgens mij voor iedereen erg herkenbaar ben erg benieuwd in welke zwangerschapsweek jullie zijn bevallen. al zegt dat natuurlijk niks over anderen of over mij maar vindt het gewoon leuk om een soort gemiddelde te weten. en hoe begon het allemaal? ik ben namelijk in verwachting van de eerste en alles is totaal nieuw voor mij. groetjes
Ik zat toen ook zo....wen dacht dat ie 2 weken overtijd zou komen, maar uiteindelijk op de uitgerekende datum is Bryan geboren....nu zit ook weer zo van wanneer komt ie tegen die tijd!
ik ben bevallen op een dinsdag om 21.33 met 40w en 4d Op zondag de slijmprop verloren gedurende de dag. zondag op maandag op 1.00 uur plassen en daarna weeen vrij vlot...om 6.uur nog geen ontsluiting...om 22.00 uur nog maar 1½cm ontsluiting...naar zh..en volgende dag vliezen laten prikken en uiteindelijk s'avonds bevallen.
het is niet dat ik het zat ben maar het wachten begint nu zo lang te duren. en ik ben zo beniewd hoe de kleine is. tot die tijd nog maar genieten van het uitslapen.
Ik ben met 40,4 weken bevallen. In 4 uur was hij er. Ik was het goed zat 8) En wilde niet meer zwanger zijn. Het begon om 4.00u 's nachts met het verliezen van de slijmprop en meteen begon ik wat krampjes te krijgen die al vlot overgingen in weeen, en om 8.20u is hij geboren. Ben wel erg benieuwd wanneer onze tweede gaat komen.
met 38.6 bevallen. Naomi was er met 4 uurtjes. Het is begonnen met het breken van mijn vliezen. uurtje later de weeen. succes gr Lydia
07:00 vliezen braken spontaan. 18:16 dochter geboren Met 40 weken en 4 dagen. Deze keer gaat het anders, ik word ingeleid.
met 41 en 6 dagen.. begon het toch nog spontaan bij mij.. (ks geworden).. ik had al een afpraak staan voor het inleiden.
met 33.1 weken, blijkbaar al weeen tijdens het shoppen, dacht dat het oefenweeen waren. snachts om 3 uur vliezen gebroken, half 4 echt flinke weeen en om 8.22 is ze geboren.
met 41+3 weken bevallen. Vliezen braken om 8 uur vrijdagochtend, uiteindelijk is ze geboren om 2.59 uur vrijdag op zaterdag nacht met de vacuumpomp. 19 uur over gedaan dus.
met 39.5 weken op zaterdag. woensdags slijmprop verloren zaterdag ochtend wakker geworden met rug pijn later in de ochtend braken me vliezen ...zaterdag middag is me kleine vent geboren!
ik ben donderdag avond om 20.00 uur begonnen met 39 weken precies en op zaterdagavond om 21.34 uur met 39.2 weken is mijn meisje geboren! en het begon bij mij met lichte rugpijn maar dat veranderde heel snel in heftige rugweeën en buikweeën...
Ik ben met 39w2d bevallen, 's ochtends tussen7 en half 8 begonnen de weeen, om half 3 heeft de vk mijn vliezen gebroken en om 20 uur is onze dochter geboren.
Ik ben met 37 weken en 1 dag bevallen. Het begon bij mij toen de vliezen braken met 7,5 uur was onze dochter er.
Ik ben bevallen op woensdag 11 juli '07, met 40 wk 6 dagen. Ik had al vanaf 't begin 't vermoeden dat 't en woensdag zou worden. Zondag ervoor hele avond harde buiken; vanaf maandagochtend 5:00 uur weeën (maar geen 'echte' volgens de VK ). Uiteindelijk schoot de ontsluiting woensdagochtend niet op; vliezen gebroken en toen bleek dat Sverre in 't vruchtwater had gepoept. Naar 't ziekenhuis, daar aan 't infuus. Om 16 uur begonnen met persen, en om 17:54 was hij er dan eindelijk! Ik was zó bekaf, dat ik tijdens het persen, tussen de weeën door, in slaap viel. En toch was 't eerste wat ik dacht toen hij op mijn buik lag: 'Dat doe ik zó nog een keer! '.