Oh bah ik had er de kriebels bij zeg. Gadverdamme. Vreselijk dat ze doorgaan als iemand zoveel pijn heeft tijdens een keizersnee. Bah. Heb er geen woorden voor
Vond het erg eng allemaal, maar ik wilde het toch zien. Ik zelf ben niet zo bang dat het zo gaat lopen daar mogen we hier toch niet van uit gaan! Ik blijf er van uit gaan dat het goed gaat, iedereen van ons weet dat het niet geweldig is om de pijn van een bevalling te ervaren, maar na mijn eerste keer viel het me eigel9ijk reuze mee omdat ik van het ergste was uitgegaan. Groetjes van Carry
Ik heb die eerste bevalling af en toe meegekeken, maar bij die keizersnede heb ik hem tijdens de reclame op een ander kanaal gezet. Ik denk dat als ik weer een bevalling krijg ik weer een keizersnede krijg, en ik heb hele fijne herrinneringen aan mijn keizersnede, en dat wou ik graag zou houden. brrrr eng hoor zulke bevallingen.
hoi hoi ik heb het ook gezien en moet eerlijk bekennen dat de schrik er wel in zat ,maar ik hou me nu voor dat de kans klein is dat ons zoiets overkomt groetjes anita
Ik heb expres niet gekeken, ik kijk liever helemaal niet naar bevallingen op tv. Ik zie wel hoe het gaat, kan ik me dr ook niet druk over maken.
Ik ben blij dat ik dat niet gezien heb.... Ik had wel van de week voorstukjes gezien. Echt vreselijk als je zoiets overkomt.
Vond het zowiezo belachelijk dat een anestesist in opleiding zonder toezicht die ruggenprik mocht doen en niet zijn supervisor erbij haalde toen het niet meer ging. Belachelijk gewoon.
Ik heb het ook gezien. Je verwacht niet dat het zo kan lopen zeg. Voortaan niemand in opleiding die iets gaat doen.
Ik heb er even na gekeken het eerste stuk dan en heb gewoon mee zitten huilen echt war vond het zo erg. De rest heb ik niet meer gezien vondt het veel te eng aangezien ik ook elk moment kan
Heb bewust niet gekeken en lekker met mn mannetje 2 films gehuurd. dat leek me beter! Vind het wel jammer dat 'de bevalling', 'de kraamafdeling' en 'de verloskundigenpraktijk'niet meer op tv zijn. Die vond ik toch wel leuk en leerzaam om te zien! Mss komt het binnenkort wel weer op tv, wie weet.
Brrrr, little book of horrors.... Ik heb wel gekeken, maar ik ga me ook echt voorhouden dat dit zo heel erg zelden voorkomt, dat het bij mij ook wel zal loslopen. Groetjes van Kiki