Hoi Dames, Ik maak me een beetje zorgen. Ik ben nu 16 weken zwanger en ben nog niks aangekomen. Ik weeg nog steeds 68kg en ben 176cm lang. Mn buik begint nu wel zichtbaar te worden en mn borsten zijn 2 volle cupmaten groter. Is dit wel goed? Zijn er meer vrouwrn die bij deze termijn nog niets waren aangekomen?
Ik ben nu in totaal 2 kilo aangekomen, maar vraag me af of dat door de zwangerschap komt, of omdat ik nu 20 weken lang altijd honger heb en de hele dag door loopt te kauwen op voedsel! 😉
Verloskundige zei tegen mij dat niet uit maakt, het schijnt dat je vanaf 20/24 weken je kindje én jij een groeispurt maakt, waardoor de kilo's wel komen, en de 1 komt meer aan dan de ander.
oh fijn! Stelt me gerust Thx voor de reacties dames. Ben benieuwd hoe rap t dan gaat met 20/24 weken.
Wat ze zeggen klopt. Ik ben tot 21 weken ook niets aangekomen. Nu ga ik mijn 24e week in en zit er een halve kilo bij.
Lekker toch? Zullen veel vrouwen jaloers op zijn hihi Ik ben bijna 27 weken zwanger van een tweeling en ruim 10 kilo afgevallen. Ik val nu niet meer af maar kom ook gram aan. Volgens de gyn geen enkel probleem. De kindjes worden allebei erg groot geschat dus die komen ook niks te kort.
Geen probleem, heel normaal Juist fijn voor jezelf. Ik begon zelf ook altijd pas na de 20 weken aan te komen en viel in het begin zelfs af door de misselijkheid.
Ben bijna 31 weken zwanger en ben 1 kilo aangekomen. Ik heb wel suiker dus eet in kleinere hoeveelheden. Gynaecoloog zegt dat het niet uitmaakt het kindje groeit in je gewicht, heb groei echo's en de kleine is gewoon gemiddeld.
Hier tot en met 20 weken maar 1 kilo erbij. Nu 37 weken en ik zit op 9 kilo, dus die groeispurt heb ik wel gemaakt hahaha
Met 16 weken was ik zelfs 2 kilo afgevallen. Maakte ik me ook druk om, maar iedere echo zagen we dat de kleine perfect groeide! Pas sinds week 20 ben ik gaan aankomen. Allemaal normaal hoor, iedereen is anders, maar niets om je zorgen over te maken.
Bij de zwangerschap van onze dochter ben ik in totaal 3 kilo aangekomen. Nu 18 weken zwanger en zit een halve kilo onder mijn startgewicht.
Nou ik ben 1,5kg aangekomen en ben nog maar8wkn daarvoor kan ik eten wat ik wou maar aankomen ho maar. Ik moet ongeveer 15kg aankomen in mijn zwangerschap omdat ik een laag bmi heb (ben 1.70 en weeg nu 51.5)
Ik ben 26 weken zwanger en al 9 kilo aangekomen.. Zal ik wat wat kilo's naar je toe sturen? Gelukkig zijn de kilo's wel in proporties aangekomen! Maak je geen zorgen! Zolang de kleine in je buik mooi op schema ligt is er niets aan de hand. Dat houdt de verloskundige goed in de gaten!
Hier vandaag 27 weken en vanochtend op de weegschaal gestaan en ben 1 kilo aangekomen. Ben 165cm en weeg 61kg. Kleine groeit wat hij moet doen en dat is het belangrijkste😉
Ik was met 20 weken nog niets aangekomen. Niets aan mijn eetpatroon veranderd en nu weeg ik met 31 weken plots toch 6 kg meer. Geen zorgen, je komt echt nog wel bij hoor En gebeurt dat niet, zolang je kindje goed groeit is dat toch net fijn?