Helse maagpijn, 9 weken zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door dali1976, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dali1976

dali1976 Lid

14 mei 2011
    41
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben momenteel 9 weken zwanger en heb inmiddels al twee nachten wakker gelegen omdat ik echt helse maagpijn had. De eerste keer begon het echt pas toen ik naar bed ging. Maar afgelopen maandagavond begon het al om 18:00 uur, en was het ergste pas weg tegen 8:00 uur 's ochtends.
    Ben die nacht zelfs naar de huisartsenpost geweest. Daar konden ze niets voor mij doen. Het hoort erbij, is alles wat ze zeggen. Komt door het maagzuur. Maar ik heb helemaal geen maagzuur oprispingen. Ik moest maar eens Maalox proberen. Dit nadat ik al Regla PH en Antagel had geprobeerd.

Nu wil ik weten of jullie dit herkennen als een echte kwaal die erbij hoort? En of jullie nog tips voor mij hebben zodat ik hier geen last meer van krijg?

Mijn eigen HA gooit het ook op spanning, ik moet meer gaan ontspannen zegt ie. Maar ja, das makkelijker gezegd dan gedaan. In mei 2011 heb ik een miskraam gehad. Bij de eerste echo bleek het hartje niet meer te kloppen. Ik had toen geen krampen en geen druppel bloedverlies gehad. Wat ik wel had, juist maagpijn en darmkrampen. Dus jullie begrijpen mijn stress, neem ik aan. Dit terwijl we afgelopen vrijdag nog een echo hebben gehad, en toen was alles goed. Het blijft voor mij gewoon onwijs spannend. Hoe moet ik dan ontspannen??

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hele erge darm krampen heb ik wel gehad. Zo erg dat ik hyperventilerend op de wc zat van de pijn. Kwam omdat de darmen plaatst maken voor de baarmoeder, en kennelijk zat er een stukje darm knel of zo.

De maagpijn herken ik niet, kreeg wel wat last van mijn maag maar dat was pas aan het eind van de zwangerschap omdat het kind gewoon groot was en er tegen aan drukte.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier alleen gehad toen ik 2 weken terug buikgriep had.
    Doet idd erg pijn zeg!!

Deel Deze Pagina