oke als sinds dat ik 6 week zwanger ben heb ik zo,n last van jeuk op mijn rug maar niet alleen mijn onder rug maar mijn hele rug ik wordt er gek van want stoppen met krabben is moeilijk en ik krab ook alles open er is niks te zien geen bulten niks is dit nu een kwaaltje of ligt het gewoon aan mij somige in mijn fam hadden het ook toen ze zwanger waren/zijn ik heb het ingesmeerd met creme het helpt wel even maar 2 dagen en dan komt het terug
Hey bekend verhaal hier nog 1, lees even met je mee. Wat ik tot nu toe heb gehoord, komt dat door dat het te droog is, ik merk dat als ik elke dag trouw smeer het wel wat minder wordt.
ik krijg het ook het idee dat het te droog is maar onder de douche voelt het zo vettig maar wil nu ook elke dag gaan smeren maar kan er niet bij dus moet telkens vragen of mijn vriend het in smeert en hier voor ben ik er erg lui in geweest om te vragen
je hebt er pilletjes voor die goed werken! even aan je verloskundige vragen en de huisarts! sterkte en als je ander klachten zoals vocht , hoofdpijn en sterrentjes zien erbij krijgt gelijk aan de bel trekken
tegen de avond heb ik wel hoofpijn en verder alleen enorme jeuk al 2 dagen ingesmeerd en nu begint het heel erg te jeuken :S
Ik heb het ook! Nu al een paar weken. De ene dag is het erger dan de andere dag. Draag nu ook nog maar 2 broeken, bij de rest wordt de jeuk erger / is het niet uit te houden. Ik had er nog nooit van gehoord, zwangerschapsjeuk. De verloskundige had me mentholgel meegegeven. Het helpt wel iets maar merk niet echt verschil met de bodylotion van Vaseline. Ik had het eergister zo erg dat ik bijna van m'n werk naar huis ben gegaan, was niet uit te houden, vreselijk!
Ik heb vandaag wel hele erge hoofdpijn. Maar heeft dat met de jeuk te maken dan? Moet er wel bij zeggen dat ik migrainepatient ben en ik tijdens m'n zwangerschap al een keer migraine gehad heb (rond de 9 weken), ben bang dat dit migraine kan worden...