Ik werk in de huishouding en ben 16 weken zwanger.. Nu heb ik net, heel dom, schoon staan maken met ammonia. Stond er totaal niet bij stil, na een kwartier dacht ik opeens jeetje t stinkt wel heel erg... Mag dit eigelijk wel!! Dus ben toen met allesreiniger verder gegaan. Na wat gegoogled te hebben kwam ik erachter dat t dus niet mag, maar kwam gelijk uit op hele erge dingen als hersenbeachadiging enzo.... Nu naak ik me weer heel druk en vroeg me af of t echt zo erg is als ik denk dat ik net ammonia heb gebruikt..
Gebruik jij amonia voor de ramen ? stap over op afwasmiddel doe ik al jaren [ glazen wassers gebruiken het ook alleen maar.] Ontvet . allesreiniger voor ramen streept, en amonia streept ook . Doe het zelfde werk als jij maar heb nog noot amonia gebruikt.
Snap dat je bent geschrokken. Het is gebeurd, dus probeer je er niet te druk om te maken. Als aanstaande mama kun je niet meer doen dan je best! Je kunt het tenslotte ook niet terug draaien en stress is erg ongezond voor je baby! Tip, st marc. Koop je bij de bouwmarkt. Ontvet geweldig, zelfs aan boord de mashine kamers mee gedaan en is geheel natuurlijk. Wordt gemaakt van hars. Groet eva
Ik denk dat het eenmalig eventjes niet zo erg is hoor! Ik heb pas de balken en kozijnen in mijn zoontjes nieuwe kamer ontvet met ammonia en daarna gelakt. Niet met de neus er boven en goed gelucht. Was maar eventjes, dan is het echt geen ramp.