Helse nachten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sanna, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    ik denk inderdaad een fase was! Ik durf het echt niet hardop te zeggen maar sinds 4 nachten gaat het goed! ze gaat half 8 naar bed, we geven haar toch om 23.00 uur een fles en ze komt dan om 4.00 uur nog een keer! Pffff ben zo blij! als die fles van 4.00 uur ook nog eens eraf kon :D maar nee hoor ik sta met veeel liefde op om 4.00 uur! Veeel beter als elk uur wakker worden! Hoop echt dat het zo blijft!
    Alleen ja nu is ze heel verkouden, verstopte neus, moeilijk ademhalen dus dat is ook wel zielig! Ze slaapt wel maar maakt zo een geluid bij het ademhalen dat ik er wakker van ligt!

2. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Gaat het al beter? nou niets hielp hoor het is vanzelf overgegaan! Ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben in bepaalde periodes! Het is verdomd zwaar ik weet het! EN nog erbij werken de volgende dag! Slopend. Maar we moeten even doorbijten! Hoop dat het ook bij jou snel verbeterd!

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Nee hier nog geen verbetering.. haha hoop ook dat het een fase is hoor.. pff vermoeiend! maar hoeveel flesjes krijgt ze op een dag met hoeveel voeding?

4. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Ohh wat erg zeg! Het is inderdaad vermoeiend ik weet het!

nou ze krijgt om 8.00 uur, 12.00 uur, 16.00 uur, 20.00 uur en 23.00 uur de fles. De eerste 4 flessen geef ik 180 cc en 6 schepjes. De laatste fles van 23.00 uur geef ik minder omdat ze die toch niet helemaal leeg drinkt en dat is meestal 120 cc met 4 schepjes en 2 eetlepels nutrix sinds 1 week! Soms als ze uit haar zelf wakker word om 23.00 uur dan drinkt ze met gemak 150cc met nutrix op!

Nou dan komt ze vaak nog in de nacht 1 keer om een uur of 4.00 uur en dan drinkt ze 90cc met 3 schepjes!

Ik moet wel zeggen dat ze af en toe van de 180 cc 30 cc ofzo laat staan. van de 4 flessen drinkt ze 2 flessen helemaal leeg en de andere 2 laats ze soms 30 soms 40 cc staan. Maar goed sommige dagen drinkt ze weer alle flessen tot de laatste druppel leeg dus daar is geen peil op te trekken!

Hoeveel geef jij dan?

5. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Oja wat ik er ook nog bij wil zeggen. Dat slechte slapen is begonnen na haar prikjes! Ik ben afgelopen vrijdag weer naar de osteopaat geweest hij voelde weer spanning in haar nek, dat had hij al 2 keer behandeld! Dus ze is weer behandeld en sinds vrijdag nacht gaat het weer perfect. Vannacht heeft ze zelfs 6 uur tussn haar voedingen laten zitten. Ze kreeg om 19.30 uur de laatste fles en ik was in slaap gevallen maar ze kwam om 1.30 uur uit haar zelf. Ze heeft toen 150 cc leegdronken en ze viel meteen in slaap. Daarna kwam ze pas om 8.30 uur weer. Dus heb een heerlijke nacht achter de rug!

Als dit langer doorgaat bij jou is een osteopaat dan geen optie voor jou?

6. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Dat is opzich wel een goede tip alleen om 23.00 uur slaapt ze zooo diep dan vindt ik het echt zielig om haar uit te kleden

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik heb toevallig een osteopaat benaderd en zit eraan te denken om erheen te gaan met K.

K. krijgt al 5x180 en in de laatste fles 1.5 schep nutrix.. dus vandaar dat ik hem snachts niks kan geven als die komt.. als ik minder geef in de flessen overdag pikt die dat absoluut niet!

Alleen moet ik K. voor zijn laatste fles (tussen 23:00 en 00:00) altijd wakker maken... daar ga ik vanavond mee stoppen, en in zijn fles van 20:00 nutrix doen.. ben benieuwd

Deel Deze Pagina