Aangezien de meeste kindjes (zeggen ze) met volle maan geboren worden, vraag ik me iets af. 21 december is het volle maan.. Maar bedoelen ze dan de nacht van 20 op 21 december of 21 op 22 december?
Ja, dat dacht ik dus ook, alleen 's avonds is de maan er ook al, dus misschien bedoelen ze dan wel 21 december voor 0.00 uur Ik ga wel uit van 21 op 22 december, dan kan het altijd meevallen als ik een dag eerder mocht bevallen
Uhh denk dat je ook rekening moet houden met de mogelijkheid dat je dan niet gaat bevallen en het nog ietsje langer gaat duren
Geen idee, ik was al overtijd toen het volle maan was, maar toch besloot de uk nog een paar dagen op zich te laten wachten....Ik ga ervan uit dat ze bedoelen de dag dat op de kalender staat dat het volle maan is
Ik heb nog even verder gekeken dan mijn neus lang is en het is op 21 december om 09:15:13, 's morgens dus. Niet dat je de maan dan ziet, maar goed
Spannend! Mijn oudste zoon is geboren op 21 december 2002, zou evengoed kunnen dat het weer zo is Hij wil zijn verjaardag best delen, gelukkig Succes allemaal!
Van mij mag het ook wel op deze datum komen hoor. En inderdaad niet met kerst en oud & nieuw. Maarja, we hebben het niet voor het zeggen natuurlijk.
Dat is morgenochtend dus, sign me up! Mijn zoontje kwam 3 dagen voor de uitgerekende datum en eigenlijk had ik gedacht dat deze wel weer iets eerder zou komen, maar helaas. Zie banner: vandaag 40+1...