Hallo dames! Vannacht was weer een nacht dat ik dacht dat ik wel door de grond zakte! Zoooooooo'n vreselijke pijn in mijn rechterzij! Ben pas 21 weken zwanger en heb echt geen idee wat het kan zijn. Wil er wel voor naar de eerste hulp rijden maar weer niet m'n vk voor uit der bed bellen.... Het voelt als steken/krampen/duwen aan de binnen kant. Ik heb het nu al 2 nachten achter elkaar extreem en aan het einde van de avond begint het ligt op te komen. Daarbij komt dat ik nu ook een flinke griep te pakken heb. Jullie enig idee wat dit kan zijn of zijn er dames die dit herkennen? Alvast bedankt! Liefs!
Ik denk dat het mogelijk door de griep komt? Heb het zelf ook gehad die pijn rechts heel erge pijn, na vk geweest, na gyn, opgenomen in het ziekenhu is (was ook nog uitgedroogd erbij ) echo buik gehad door de radioloog om te kijken of er iets te zien was maar dat was niet.. Conclusie: heftig griepje.. Maar ik zou altijd even je vk bellen of de hap om te checken...
heb ik bij mn vorige zwnagerschap precies!! hetzelfde gehad, wist het ook niet! maar dacht ook aan nieren ofzo.. ik had toen alleen geen griep
Dankje voor jullie reacties. Is het nodig om eerst de vk te bellen en dan naar het zh te gaan of zal ik gewoon gelijk door gaan naar het zh? De baby voel ik nog wel dus hij zal het goed zijn toch?!
Heb precies hetzelfde gehad,kan ook niersteen zijn! Maar meen me te heugen dat rechts ook de blinde darm enz zitten! Dus ik zou zeker de vk bellen en het ziekenhuis , want zoveel pijn is niet te harden weet er alles van! Sterkte ermee meid
klinkt mij ook als nierstuwing ik heb het bij beide zwangerschappen gehad. probeer eens op je linkerzij te gaan liggen als je pijn hebt. als het dan na een poosje wegtrekt is het grote kans dat het nierstuwing is. succes en sterkte! want pijn aan de nieren is echt hels.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties. Heb vanmorgen toch maar even de smash dienst gebelt en moest even langs komen met wat urine. Deze was helemaal schoon maar mijn symptomen lijken erg op niersteen zeiden zij. Ik mag niks anders innemen dan paracetamollen. Laten we hopen dat het nu weg blijft....
Het kan ook je galblaas zijn als je het rechtsboven voelt. Vooral ook omdat je er snachts last van hebt. Dit kun je testen. Je krijgt zo,n aanval als je vet hebt gegeten, die dag. Xxx joyce