Namens mijn vriendin heb ik een vraag. Zij werkt als accountant en is zwanger, inmiddels past zij niet meer in haar 'gewone' kleding. Voor haar werk heeft ze nette (lees mantelpakjes en panthalons) nodig maar heeft dit nog nergens kunnen vinden. Heeft iemand een idee?
Misschien ziet ze wat leuks bij Vida vita? Of op deze site? Hier kan ik heerlijk wegdromen, vind alleen de prijzen best wel aan de hoge kant. Stylish Daywear Maternity Dresses, Evening Wear and Bridal Gowns by Tiffany Rose Wel even langs de jurken kijken... Of niet natuurlijk erg leuk om naar te kijken! Of op deze site, heel veel casual maar ook wat zakelijke kledingstukken: http://www.growingposition.com/merken/queen-mum/_ctrl/merken/id/23?gclid=CPbF36u_o68CFYwf3godzAwoZw xxx
Bij h&m hebben ze ook mooie 'zakelijke' positie kleding, ook op de 'gewone' afdeling zitten soms kledingstukken die je als zwangete aan kan.
Hoi Wietje, Toevallig net afgelopen vrijdag geshopt! Ik weet niet waar je woont maar in Den Haag zit een hele mooie winkel Zwanger & Co. Daar verkopen ze o.a. de merken Queen Mum en Love2Wait. Die hebben ook mooie nette broeken etc! Heb er één van Queen Mum voor op kantoor en die zit echt onwijs lekker. Verder is er een mooie website in de UK: Maternity Clothes - Loved By Editors & Celebs | Seraphine Maternity. Ook héle mooie dingen. Veel succes!
ik ben zelf geslaagd bij Zwangerschapskleding & positiekleding Future Maman je betaald wel iets meer, maar ben helemaal blij ermee. Ze hebben hier pakjes, blouses en alles wat je nodig hebt voor op de zakelijke markt