helse pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lolliebol, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Hoi allemaal

zoals jullie hier op mijn banner kunnen zien ben ik pas pril zwanger.
    Vanaf 5 dagen voor NOD heb ik al last van zeurende pijn in mijn onderbuik.
    Nou was het vanacht zo erg dat het bijna niet meer te houden was.
    Het was alsof dat er constant iemand met een mes liep te steken en dat zeker
    5 minuten lang.
    Herkent iemand dit? Ik kan heel veel hebben wat pijn betreft maar dit was echt erg.
    Ik hoor graag jullie ervaringen.

Xxx

2. MLkids

MLkids Niet meer actief

Bandenpijn, je baarmoeder is aan het oprekken of de innesteling. Als je het echt niet vertrouwt even je gyn of vk bellen.

Zolang er geen bloedverlies is zou ik me niet te druk maken.

3. Jet

Jet Actief lid

3 nov 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet dat ik dat bij m'n eerste zwangerschap ook had, vreselijke buikpijn...belde toen m'n VK en zij vertelde me dat ik me voor moest stellen dat je baarmoeder in korte tijd zoveel groter moet worden dat daar best wat pijn bij kan komen kijken. Soms kan er ook een darm knel zitten want dat verschuift ook allemaal. Bel je VK zou ik zeggen, vinden ze echt niet erg en ze kunnen je heel goed geruststellen! Sterkte meis!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik had ook een soort menstruatieachtige buikpijn..dit hield aan tot een week of 7.
    Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen,maar zolang je geen bloedverlies hebt zou ik me geen zorgen maken.

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik heb dit ook gehad de 1e paar weken.. Tussen de 4 en 6 weken.. Daarna werd het hier gelukkig minder.. Ik kon echt niet zonder paracetamol, helemaal als ik 's avonds op bed ging liggen.. Lag echt krom van de pijn.. Moest allemaal even heringericht worden in m'n buik geloof ik, was in ieder geval blij toen ik er vanaf was!

6. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dubbele topics openen is niet toegestaan deze sluit ik dan ook.

Deel Deze Pagina