Hallo de titel zegt het al... Ik ben nu voor de 2e x zwanger en heb elke keer flinke pijn boven mijn navel. Hier zit al een breuk, zolang ik mij kan heugen. Bij de eerste zwangerschap heb ik helemaal nergens last van gehad, maar nu kan ik amper lopen als die pijn weer opzet. Ook is de breuk (lijkt wel) 3x zo groot als normaal. Mijn placenta ligt voor en ik heb een smalle baarmoeder. Bij de vorige zwangerschap, placenta gewoon aan de achterzijde. Heeft iemand dit ook?? Zo ja enig idee hoe de pijn minder wordt, wanneer het weer opzet?
Is het een gevoel net of het je maag is? Want ik heb af en toe ook last van dat ik er niet van kan gaan lopen! En weet niet wat het is maar het is idd met wat je beschrijft, boven me navel!
kan het kwaad als je dat hebt? Want als ik die pijn heb, kan ik ook niet bukken of me hand op me buik leggen.. Zo zeer doet het!
Ja precies ja Ik heb geen idee of het kwaad kan. Ik bel sowieso de verloskundige maandag even, want het voelt soms echt niet normaal.
ik heb het ook gehad tijdens mijn zwangerschap en het kan geen kwaad hoor en anders ff de huisarts of verloskundige bellen suc6
Ik heb het al sinds ik heel klein was, maar ik heb er nog nooit eerder pijn aan gehad.. ook niet bij de eerste. Maar ik bel idd de vk wel even Bedankt voor de reacties!