slab met plastic achterkant

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door puck29, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck29

puck29 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Omdat mijn zoontje nogal kwijlt bij het krijgen van tandjes ben ik op zoek naar slabben met plastic aan de achterkant. Ben al dagen aan het zoeken maar kan het niet vinden. ( bedoel dus stof aan de voorkant met een laagje plastic erachter).

Iemand enig idee? Ikea en hans textiel verkopen ze niet meer.

Groetjes Puck

2. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Prenatal, Hema?

3. puck29

puck29 Niet meer actief

Heb ik ook al geprobeerd, ook bij de zeeman en de kruidvat geweest maar daar hebben ze ze ook niet.

Wel bedankt voor het meedenken!

Groet Puck

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    sillybillyz!

5. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Super! :)

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb ze van Hans Textiel.

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Geweldig zijn deze !

8. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Sommige hans textiel winkels hebben ze nog gewoon hoor ;)

9. puck29

puck29 Niet meer actief

Bedankt allemaal voor het meedenken!

Zijn die van sillybillyz echt goed? Hebben die ook plastic aan de achterkant want daar kwam ik niet helemaal achter via de site.Gaat het bestellen makkelijk en goed

@maria79 weet je toevallig waar dan? Voorhout is niet zo ver van mijn woonplaats dus als je in de buurt een Hans weet dan ga ik daar naar toe! (Voorhout heeft toch geen Hans)?

Groetjes puck

10. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

voorhout heeft idd geen hans, wel sassenheim, lisse, hillegom, noordwijk weet niet precies waar je woont ;)
    maar ik kan je wel eraan helpen als je dat wilt, ik werk voor de hans namelijk hihhi :)
    je kunt me ook pb sturen als je dat wilt ;)

11. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    SILLY BILLYZ!

Helemaal top zijn die dingen! Ze zijn niet goedkoop maar ooooooooo zo handig! Je kan ze bijvoorbeeld bij www.babyandmore.nl kopen. Je hebt een aantal verschillende soorten en ik heb zelf de 'snuggle towel' met lange mouw want dan zit het extra dicht rondom het nekje. Het zijn echt superdingen! Er zit idd plastic aan de achterkant en de mouwen zijn ook van plastic.

Bestellen gaat erg snel, ik had zondagavond mijn bestelling geplaatst en kreeg maandagochtend al een mailtje dat mijn bestelling was verzonden en op dinsdagochtend kwam het pakketje binnen.
    Het past door de brievenbus dus je hoeft er niet voor thuis te blijven!

http://www.babyandmore.eu/index.php/18-slabben.html

12. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    silly billyz zijn ideaal! Hier een echte 'lama' vanaf het begin (veel spugen dus), dus die dingen waren voor ons echt een uitkomst!
    Als ze nog onder de 6 a 7 maanden zijn, zijn die snuggles handig, daarna de gewone (of evt met mouwtjes, maar die heb ik zelf niet).
    En: alle vlekken gaan er uit! Uit alle andere was gaan de fruit en groentehap- vlekken er nauwelijks uit, maar uit de silly billyz wel!
    En: Als je een droger hebt (heb ik zelf niet, maar soms bij mn moeder): ze komen er net zo zacht uit als bij aanschaf!

Je snapt wel dat hier een fan spreekt! ;)

13. MamaNathalie

15 jun 2008
    25
    0
    0
    Jaaa de silly billyz zijn echt perfect!

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Pff, even op de site gekeken maar die mij maar een Hans prijsje. ;)

15. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    tsja echt goedkoop zijn ze inderdaad niet, maar als je echt wanhopig bent zoals ik was met mijn spugertje, heb je het er graag voor over! ;)

16. puck29

puck29 Niet meer actief

Bedankt allemaal,

Die van sillybillyz zien er leuk uit maar best aan de prijs zeg! Ik probeer eerst nog of ik ze bij de Hans of een andere winkel kan krijgen voordat ik ze via die site bestel.

( Had ze vandaag bij de H&M gevonden maar alleen voor newborn, ligt het aan mij of zijn zulke slabben gewoon moeilijk te krijgen?)

Groetjes Puck.

Deel Deze Pagina