Hoi, Ik ben 1 januari 2009 gestopt met de pil en heb tussen tijd doorbraakbloeding gehad, en daarna ongesteld geworden (cyclus 28.) Maar ik heb er heel erg last van (wind) uitlaten, komt regelmatig terug zijn er mensen hier die met de pil zijn gestopt ook last van hebben of mensen die zwanger zijn geworden. Ik voel me de laatste tijd heel moe en heb steken in mijn onderrug ik word pas weer 26 januari ongesteld, het kan niets met de menstuatie klachten te maken hebben. groetjes, ANGEL24
Hoi Angel, Ik herken deels de klachten die je hebt. Ik ben ook ontzettend moe (maar nu moet ik zeggen dat het ook wel druk is op mijn werk) en heb al een week het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Krampen in mijn buik en last van mijn onderrug. Nu twijfelde ik of die krampen gerelateerd waren aan obstipatie, want daar heb ik regelmatig last van. Ik weet niet of dit echt bij het ontpillen hoort, ik ben nog volop mijn lichaam aan het 'leren' kennen.
hoi angel ik herken deze klachten. ik heb ook vaak een opgezette buik en nog meer van die vage klachten zoals misselijk en heel vaak buikpijn en dat is vrij snel begonnen nadat ik met de pil ben gestopt en het is daarna alleen maar erger geworden. is het bij jou ondertussen al over of heb je nog steeds die klachten? volgende week heb ik een afspraak in het ziekenhuis hopelijk vinden ze wat Groetjes