tord, ik had van de week al t shirtjes, dat tikt wel aan als het 1+1 gratis is hoor, en van de zomer heb ik die hoe dan ook nodig met korte mouw.
Tulip, ik wilde eigenlijk body´s en overslagvestjes enz voor de baby kopen. Maar de body´s staan niet bij de 1+1 op de website, valt wellicht onder ondermode? Maargoed, dan nog is het mooi meegenomen inderdaad! Hopen dat er nog wat over is morgen, als het de laatste dag is.
De mamabasics vallen hier idd weer niet onder. Heb t bij 2 verschillende hema's geprobeerd. T staat nergens aangeplakt maar t valt er toch echt buiten!
Maar geld het ook in de winkels dan? Ik was hier vanmiddag bij de Hema en daar was het alleen 1+1 gratis op de reeds afgeprijsde artikelen. Verschilt dat per Hema?
op de site wel, heb het net besteld. tord, ik denk dat die idd bij ondermode horen. lief of stoer, ben ook in een echte winkel geweest en daar ging het ook op niet afgeprijsde artikelen.
ik heb vanmiddag ook via de site zwangerschapskleding en babykleding besteld. wel 3 verschillende orders want wil wel de maximale korting (babykleding verrekenen met babykleding, 2 shirts en 2 jurkjes) anders ging overal die 4,95 van de babykleding vanaf
tuttie, haha idd. Bij onze hema deden ze dat automatisch, dan is het maar 3 keer afrekenen, maar heb je wel veel meer korting. lief of stoer, mooi dat het gelukt is.
Hé Tulip, zie dat het al gelukt is met de Hema, maar wilde je nog even feliciteren met je zwangerschap!
Ik heb van de week ook mama basics via de website besteld en kreeg ook gewoon de korting (goedkoopste gratis). Terugbrengen kan idd altijd nog, maar ik zie dat je al besteld hebt! Alleen de 25% korting wilde ik op een andere bestelling toepassen (met de code eindjaarskorting) maar dat lukte niet. Denk vanwege de datum, want daarvoor moet je het product vóór 1 januari ophalen en dat red ik natuurlijk niet meer. En gefeliciteerd met je zwangerschap!! Leuk weer een krabbeke erbij !! Mijn zoontje is ons enige krabbeke, de tweede zal helaas in Roosendaal geboren worden
is het dan 1 +1 op de originele prijs of op afgeprijsde? ik wist niet eens van deze actie. morgen eens langs de hema
het is 1+1 op het afgeprijsde.... Lekker voordelig dus!Ik had 2 mooie jassen voor mn zoon van 9 voor 20 euro!
daro, o nee in r'daal. Ik zei al, dan beval ik wel op de snelweg, echt geen tullepetoan hier hoor. towser, dank je wel!!