Ik denk het wel. Maar anders probeer je het toch uit op de boekingssite of bel je even met Landal? Volgen mij rekenen ze een baby niet als persoon. En anders zou ik de baby niet doorgeven op papier, je hebt ook geen zwembadkaartje oid nodig voor een baby, je betaalt alleen de toeristenbelasting niet dan, verder zijn er geen kosten voor een baby
Een baby word niet als persoon gerekend Wij wilden een 6 persoons huisje met 4 volwassenen en dochter van 2 maar werden ingedeeld in een 4 persoons omdat dochter niet mee telde(maar wilden een eigen slaap kamer voor haar) Toen hebben we oma er maar bij op gegeven (die niet mee ging) en kregen toen wel een 6 persoons Dit staat er Let op: Er zijn meer mensen toegestaan in een accommodatie als u een baby meeneemt. Het resultaat is gebaseerd op een baby binnen het reisgezelschap.
Mooie actie ! Welke landals hebben een zwemparadijs? Alleen lommerbergen en vennenbos? Hebben die al gerenoveerde huisjes ?
Vraagje Is deze actie twee keer in een jaar???? Of alleen nu? Wij willen misschien wel ergens in mei... Maar dan is het misschien handiger om de tweede ronde af te wachten, of niet??
Nee, bepaalde selectie van parken. Als je via de landal Site op de Hema actie zoekt vindt je bij de voorwaarden welke parken mee doen
Gaan jullie dan een weekend oid? Want mijn kind moet toch echt naar school en als alles is uitgesloten in de vakanties.....?? Het is ook geldig tm maart 2017 begreep ik?
Zo reservering is gedaan....nu hopen dat het lukt! Wij willen het laatste weekend van de kerstvakantie. Deze kan wel geboekt worden. Wist niet dat je 2 datums moest doorgeven, dus heb 2x dezelfde datum doorgegeven, andere datum wordt echt lastig. We gaan namelijk met 2 gezinnen. Hebben erbij gezet dat we graag op hetzelfde park willen met indien mogelijk huisjes naast elkaar. Hoop echt dat dat gaat lukken. Onze eerste keuze is Rabbit Hill Tweede keuze is Aelderholt.
Wij gaan op zondagavond naar huis, kiezen een park wat hooguit 2 uur rijden is. Rijden rond een uur of 19:00 weg, of ze nu rond 20:00 naar bed gaan of om 19:00 wegrijden maakt niet zoveel verschil. Heb een voucher besteld, twijfel nog welk park we gaan boeken.