Heb geboekt, heb alleen heel stom ook nog WE getypt terwijl dat er al stond... maar zal wel goedkomen
Geboekt! 2x Één keer voorkeur Vennebos en de andere keer voorkeur Lommerbergen. Nu maar hopen dat we twee verschillende parken krijgen
Ik had vanmorgen nog voor 7 uur 2 vouchers besteld, had ze direct in mijn mail. Heb toen geboekt en bij de omschrijving aangegeven dat we graag 2 keer een 6c huisje naast elkaar wilde hebben. En als daar voorkeurskosten aan verbonden zaten dat dat geen probleem is. Ik heb net de bevestiging al binnen. Eerste keus gekregen qua weekend en parkkeuze en 2 x 6C huisje naast elkaar! Ik ben blij
Zou iemand een linkje kunnen plaatsen van de pagina op de hema website waar je de voucher kunt bestellen? (zit in middagpauze op mijn werk en het netwerk is hier zo sterk beveiligd dat ik niet op hema.nl geraak) Een rechtstreeks link werkt vaak wel!
Had een mail gestuurd en ze hebben het aangepast Heb trouwens ook 2 keer dezelfde datum doorgegeven, ze bellen of mailen vast wel als die datum echt niet kan
Vanmorgen vroeg geboekt met voorkeur vennebos voor in maart ☺️ Nu wachten op de bevestiging 🎉
Al twee keer aan de lijn gezeten met Landal... 2x Vennebos (dus 1x 2e keus) op andere data dan 1e of 2e keus. We zijn flexibel dus dat geeft niet. Weekend van 25 november, maar, zei de mevrouw, dan heb je wel een leuk Sinterklaasweekend. Ook leuk!
Heb voor 10u de reservering doorgegeven en had om 14.45u bevestging gekregen. Hebben onze eerste keuze gekregen qua datum en qua park, Rabbit Hill. Ook twee huisjes bij elkaar gekregen, en comfort huisjes....ook nog vlakbij het zwembad! Echt super!!
Straks ook maar even bellen welke data nog vrij zijn in het vennebos Wilden met de fam een weekend weg dus 2 vouchers gekocht, Hoop dat we een beetje bij elkaar kunnen zitten Maar krijg totaal geen respons wanneer ze kunnen dus ben er inmiddels al wel een beetje klaar mee😧 dan gaan we gewoon zelf 2 weekenden 😀
Hoe zouden jullie het boeken als je met 6 personen en 1 dreumes gaat? Past makkelijk in een 6 persoons huisje maar officieel mag het niet volgens mij?
Vennenbos heeft wel een leuk zwembad en plaza maar wij hadden 2 6p huisjes naast elkaar met een boven verdieping en die waren alles behalve gerenoveerd. Niet schoon en een hele smalle trap met hele smalle treden, niet echt kindvriendelijk!!
Jazeker! Wij hebben geboekt met 6 ouderen en 1 dreumes. Moest hem wel aangeven maar werd niet mee geteld