Hema actie - Landal.. Binnenkort weer?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 1548, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Onze reservering is goedgekeurd 😊 Wij gaan naar het Vennebos in maart

2. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Normaal maken we ook gebruik van de hema actie,maar dit jaar gaan we naar het hof van saksen voor 246,- + 1000 airmiles. Het is wat duurder, maar de extra luxe is wel fijn met een newborn.

3. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Dames ik zit te twijfelen tüssen het vennenbos,t loo,rabbit hill en lommerbergen.
    Ik heb een zoontje van net 2,welke raden jullie aan?

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zijn met terug van het Vennenbos en die zou ik toch wel aanraden. Zaten in een 4 persoons huisje en het was niet super luxe maar ook echt niet slecht! Park is gewoon echt zo mooi, het zwembad geweldig en de plaza gezellig. Veel te doen ook, ook bij de bollo club en leuk personeel. Lommerbergen ken ik niet maar is volgens mij vergelijkbaar. Rabbit hill is wél leuk maar simpele zwembad en geen plaza. 't Loo gaan we in het voorjaar naartoe, ben benieuwd ;). Op het Vennenbos is qua animatie veel te doen, op de ander parken moet je het zelf leuk maken zeg maar, wij gaan dan wat meer wandelen enzo.

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik blijk andere ervaringen te hebben dan de meesten hier, maar vennenbos vond ik een totale afknapper. Wij hadden destijds echt een smerig huisje met schimmel, en de binnenspeeltuin is echt niks, zeker voor een kind van die leeftijd. Lommerbergen daarentegen was top, met een mooi zwembad en leuke speeltuinen binnen en buiten.

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Ik ben het helemaal eens met Snoopy! Het Vennebos is top! (Wij gaan dit seizoen ook weer twee keer :)) Lommerbergen is inderdaad vergelijkbaar, net iets minder, maar dezelfde leuke dingen voor kinderen en een leuk zwembad'
    Ik vond Rabbit Hill dus helemaal niets... echt niets, zwembad is klein en saai, geen plaza, en de binnenspeeltuin is daarentegen weer zo vreselijk groot dat het onpersoonlijk en koud is. Huisje was wel netjes, maar ik ben in al mijn centerparcs en landal weekendjes nog nooit een vies huisje tegengekomen. Ik neem wel altijd mijn eigen glorixdoekjes mee en haal zelf even een doekje overal overheen (gewoon voor mijn eigen gevoel)
    Maar ik zou wel snel boeken hoor.

Deel Deze Pagina