Deze week is de hema appeltaart maar 2,50. Nu heb ik 12 okt twee van die taarten nofdig voor een braderie verkoop. Scheelt me inkoopkosten. Ik bedacht me die kan je mss wel invriezen? Iemand die dat weet met taartjes uit de winkel?
Volgens mij zou het kunnen. Maar of het er lekkerder van word? Dat betwijfel ik eigenlijk. Maar alvast sucses met de braderie. Groetjes Janna
Hier staat er momenteel ook een in de vriezer. Maar of hij ontdooid nog lekker smaakt heb ik geen idee van. Gewoon uitproberen? Doen wij binnenkort ook. ;(
Ik vind dat soort appeltaarten meestal erg nat als ze uit de vriezer komen. Ik zou het dus niet doen.
Ik denk ook dat ie heel erg klef en vies wordt tijdens het ontdooien, hij is al zo kleffig van zichzelf. Zelf bakken is leuker, lekkerder en goedkoper
Tot wanneer is die aanbieding geldig? Als hij tot volgende week zondag is kun je hem zondag bestellen en dan zo laat mogelijk je afhaaldag beslissen. Als je hem nu zou bestellen dan heb je de mogelijkheid om tot en met 5 okt. op te halen
Ik doe het vaker, snijd hem al in stukken en als ik er zin in heb haal ik een stukje uit de vriezer, effe ontdooien in de magnetron, mmmm, niks mis mee. Krijg er al zin in. Morgen 1, misschien wel 2 halen. Heerlijk.