Ik zag hier laatst een topic over, maar dacht dat het niet voor iphone 4 ook van toepassing zou zijn. Krijg dus net een melding om een update uit te voeren van ios7, maar ik durf niet haha. Ben bang dat ik er spijt van krijg en ik vind het er ook heel kinderlijk en goedkoop uitzien. Dus, wat is jouw ervaring sinds je update? als je dat gedaan hebt natuurlijk
Ik ben een grote Apple Fan en zat Woensdag om 19.00 klaar voor de update. Moet zeggen dat ik het er nu veel strakker uit vind zien en er een hoop handige dingen bij zijn gekomen.
Inderdaad even wennen, maar verder super! Zou t echt zonde vinden als je niet van een update gebruik maakt
Ik vind het hartstikke mooi en fijn werken en snap niks van sommige negatieve reacties. Ik ben er dus zelf heel blij mee!
Ik heb de update nog niet aangeboden gekregen! Dat is toch ook raar? Of moet ik hier zelf iets voor doen?
Ik heb iOS7 op mn iphone 5 en vind het wel een verbetering. Sommige dingen zijn uiteraard wennen, maar ik ben er blij mee!
Dank jullie, stond inderdaad bij software updates en ik had te weinig geheugen! Maar hij ligt aan het infuus te updeeten... Ik wacht af