Hoe is de kwaliteit van t beddengoed van de Hema? Bennop zoek naar iets nieuws bij de Hema een leuke gevonden masr vraag me af voor die prijs.. Andere tips voor beddengoed? Wil geen honderden euro's kwijt zijn iig.
Ik vind ze prima. Ik geef nooit veel geld uit aan beddengoed eigenlijk, paar jaar terug 2 stuks voor onszelf bij Zeeman, 10 euro per stuk, die zijn nog steeds prima. Een beetje vaal, dat wel, maar ik maak toch elke dag mijn bed op met sprei erover, dus dan zie je er niks van. Ik heb ook goedkope van Ikea gehad, van 10 euro per stuk, maar die waren wel snel versleten. Maar die van de Hema van de kinderen zijn echt prima, zelfs niet verkleurd.
Ik vind ze fijn. Let wel op dat niet alle overtrekken een instopstrook hebben. Sommigen zijn daardoor wat kort vind ik.
Die goedkope zijn wel wat harder, maar verder is de kwaliteit wel prima. Vind ze zelf wel pas fijn na een paar keer wassen en drogen.
Ik vind ze ook heel fijn. Ik heb wel alleen de menging van satijn en katoen, die houdt zich qua stof en kleur super.
Ik koop eigenlijk alleen dekbedovertrekken van Walra. Beetje aanbiedingen in de gaten houden, ben ongeveer 35-40 kwijt voor een lit-jumeaux
goede vraag.. ik las namelijk veel negatieve reviews en koop ze daarom niet. Ben ook benieuwd. wel eens een goedkope van een ander merk gehad en heb die inmiddels ook weggedaan want het stof was nogal ruw.
Hmm.. de dekbedden vind ik zelf niet zo. Wel de matrasovertrekken. Bij h&m koop ik de dekbedovertrekken. Die zijn zo fijn. Niet de goedkoopste maar die rond de 60.
Mijn dochter heeft er een van de Hema. Alweer paar jaar. Blijft erg mooi. Wij hebben verschillende van de ikea. Ook prima kwaliteit.
Ik heb er 2 gehad van de hema (beide gewoon helemaal wit) de 1 kreukte en was stug en de andere was vrijwel kreukvrij en zacht. Nu heb ik er een aantal gekocht bij de leen bakker en die zijn super zacht (lijkt wel satijn)
Ik heb er een paar van de Hema en het is prima kwaliteit. Koop ook nog wel eens bij de Beijenkorf in de uitverkoop van Covers&Co bijv. Dat zijn ook hele fijne lakens.
Deze hebben wij ook al jaren. Zien er nog steeds top uit en was ze elke week op 60graden. Ben je wel 50 voor kwijt geloof ik maar dubbel en dwars waard.
Wij hebben er een aantal en ze blijven mooi, ik vind ze beter bevallen dat de overtrek die ik van de Ikea heb.
Hier ook positieve ervaringen met de dekbedden van de Hema. Alhoewel ik moet ook zeggen dat VL en ik een keer in de aanbieding bij de Action ook dekbedovertrekken hebben gekocht, en die zijn ook nog steeds erg fijn!