Hema beddengoed

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetje2015, 25 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier ook. Superkwaliteit.

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb afgelopen zomer een kreukvrije overtrek van de hema gekocht. Was in de aanbieding en aangezien wij lits jumeaux hebben zijn we vaak nogal wat geld kwijt. Maar kreukvrij is hij echt niet!
    In doe de overtrekken altijd apart in de droger omdat al het andere was er anders in gaat zitten en niet droogt. Het heeft dus alle ruimte om kreukvrij eruit te komen maar helaas is dat niet zo. Heel jammer want ik strijk die dingen niet. Om die reden toch nog een andere gekocht bij de Aldi! Was 50 euro en bij een outlet store nog 15! Super fijn ding!!

3. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik denk ook niet dat kreukvrij betekent dat het ook kreukvrij uit de droger komt. Ik heb ook kreukvrije dekbedovertrekken van veel duurdere merken en die zijn echt kreukvrij als ik ze uithang na het wassen. Maar stop ik ze in de droger dan zitten er ook een hoop kreukels in.

4. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Wij hebben beddengoed van ikea. Goede prijs en fijne kwaliteit. Dus mocht je die van hema niet nemen zou ik zeker een keer bij ikea kijken.

5. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik vind het erg wisselend, sommige overtrekken zijn prima en sommige vallen erg tegen. Nu in de uitverkoop een aantal overtrekken van beddinghouse gekocht en dan merk je wel verschil, maar goed, zelfs met 50 procent korting zijn die alsnog duurder dan de hema (maar te overzien).
    Ik vind op zich de prijs-kwaliteit dan wel goed bij de hema, want ze zijn echt goedkoop en de meesten zijn best redelijk.

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.363
    10.316
    113
    Wij hebben ze ook en vinden ze fijn.

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    9jaar terug heb ik twee setjes gekocht bij de Hema. Pas vorig jaar waren ze 'op'. Maar dat kwam door manlief zijn stugge baardje haha.
    Hij schuurde daar zijn kussensloop en zijn kant van het dekbed mee stuk. Ik had wel de zgn hotelkwaliteit gekocht.
    Nu weer net twee paar gekocht. De ene was niet goed gestikt en raad eens: de ander kwam ook vlakbij een naad ineens een gat. Ik hoop dat ik gewoon pech had gehad met een slechte levering...

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wij hebben 2 éénpersoonsovertrekken voor de jongens. Heel goede kwaliteit. Degelijke stof.

9. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    +1.

10. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Wij hebben de satijn katoen dekbedovertrekken van de Hema en ze zijn super vinden wij.

Deel Deze Pagina