Hoi! Mijn autistische zoontje is de laatste tijd helemaal gek van de film Up!. De scene met het huis dat voor het eerst de lucht in gaat door helium ballonnen is favoriet. Hij is bijna jarig, en ik geef hem graag o.a. een helium ballon. Maar ik weet eigenlijk niet waar ze deze verkopen . Het liefst in een winkel, ik ben helaas wat laat op het idee gekomen dus ik koop het graag voor dit weekend. Ik woon overigens in de buurt van Amsterdam.
Mijn eerste associatie is in een ziekenhuis. Daar hebben ze vaak heliumbalonnen. Associatie twee is toch echt greetz die ze fantastisch thuis bezorgd haha
Hier met Greetz goede ervaring, maar ik weet niet of je het bv morgen nog in huis kan hebben als je vandaag besteld.
Heb je niet een feestwinkel in de buurt. Als ik zoek op amsterdam krijg ik in ieder geval veel te zien. Je zou dan even kunnen bellen of ze het hebben dan kom je niet voor niks.
Wij hebben een ballonnen winkel, de balonnenkraam heet het. Dit is in het oosten van het land. Zoiets hebben ze dan vast bij jullie in de buurt ook wel