Hoi allemaal, Hierbij bied ik mijn complete kinderkamer aan. Het bestaat uit: hang en legkast, commode, plank voor boven de commode (hangertje met schaapjes wat eraan hangt mag er ook bij), ledikant, matras evt. beddengoed (bestaat uit: 2 hoeslakens, molton hoeslaken, 3 lakens en een duo deken). Ook heb ik evt. een hemel erbij te koop met stang. Kinderkamer mag weg voor 225 euro en alleen op te halen. Hemel en stang mag weg voor: 25 euro (nieuwprijs rond de 100 euro) Kleur van de kinderkamer is: indigo (grijs-blauw). Wij waren er weg van. Er zitten wel wat gebruikssporen op maar hij kan nog prima mee voor nog een ronde. Bekijk bijlage 72480 het ledikant
Bekijk bijlage 72481 De commode met de plank en de hanger met schaapjes De commode kan niet uit elkaar gehaald worden. Wel kunnen de laden eruit evt.
Bekijk bijlage 72486 Babygym Mag weg voor 5,00 euro of doe een ander goed bod. Liefst op te halen. Verzenden zal pakketpost worden.
Bekijk bijlage 72489 Loopwagentje. Het muziekje wat erop zit werkt niet meer helemaal perfect. Het gaspedaal doet het niet meer met muziek. Hij kan rijden en schommelen. Daarom mag hij weg voor: 2,50 euro. Alleen op te halen.
Bekijk bijlage 72773 Heb ook nog een wiegje te koop. Compleet met hemel en beddengoed. Beddengoed bestaat uit: 2 wiegdekens, 2 wieglakens, molton hoeslaken, hoeslakens. Alleen af te halen. Ik dacht aan 60 euro compleet voor alles.
hoi hoi, herken je mij nog mijn broertje en schoonzusje zijn weer zwanger dus ik ga even navragen bij ze. ik weet dat ze opzoek zijn naar een nieuwe kamer dus...
Is je kinderkamer nog steeds te koop? Ik heb eigenlijk alleen nog een kast nodig? maar je doet em zeker alleen helemaal weg?