Waar hangen jullie de felicitatiekaartjes aan op?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kipkip, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Iemand nog een leuk idee?

De vorige keer had ik een lint gespannen en dan met die kleine knijpertjes opgehangen maar veel kaarten vielen eraf omdat ze te zwaar waren voor die knijpers. Bovendien vond ik die knijpers best wel duur. Waar en hoe hangen jullie de felicitatiekaarten aan op?

2. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey,

Ik heb bij de xenox een metalen lijn gehaald, met metalen knijpers ( erg sterk overigens) hier doe ik blauwe lint door. En zo hang ik het in de kamer.

Soortgelijk idee is het,maar echt het is heel erg sterk.

suc6

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier zit aan de tv-meubel een grote houten plaat (waar je je tv aan kan hangen.
    We hebben niet zo'n megamegamegagrote tv, dus om de tv heen de kaarten opgehangen.

4. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ik had gewoon een roze touw gespannen en daar met paperclips de kaartjes aan gehangen. Ze bleven goed zitten.

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had in alle kaarten in de linkebovenhoek een gaatje geperforeerd, en dan de kaarten geregen met blauw kadolint.

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    De felicitatiekaartjes voor ons huwelijk hebben we destijds op het dressoir neergezet, hele dressoir vol op het laatst. Stond wel gaaf, maar het was geen succes met de katten die er een soort van Domino-spelletje van maakten.

Ik lees even mee dus!

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hier gaan ze in een plakboek en ik hang ze niet op :)

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Vriendin van me had ze aan een lint gehangen met de bindertjes van de boterhammenzakjes (in het kaartje met de perforator een gaatje geperforeerd). Ik ga het net zo doen. Gebruik die dingen nooit, hiervoor handig.

9. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hier ga ik ze net als de kerstkaarten aan linten aan de kamerdeur hangen. Ik laat 3/4 linten naar beneden hangen en plak ze daaraan vast. Doet me er gelijk aan herinneren dat ik nog de juiste kleur lint moet halen!

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben ze gewoon niet opgehangen. Ze hebben even bovenop de boekenkasten gestaan en op de plank. maar ik was het al gauw zat.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik plakte ze op de binnenkant van onze slaapkamerdeur ;) . Kon ik er lekker zelf van genieten - aangezien ik de eerste 10 dagen veel boven lag. En na een maand of 2 heb ik ze in een boek geplakt.

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier niet opgehangen.. Wij hebben 4 lack-planken van Ikea aan de muur (3 van 1,10 en 1 van 1,90m), en daar hebben ze enkele weken op gestaan..

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier een lint aan de bar gespannen en de kaarten er met knijpertjes aangehangen en dan onder elkaar met plakband.
    Dus een rij aan het lint en de rest eronder.
    Na 2 mnd in een plakboek geplakt.

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Zo had ik het maar daar heb jij nu niks aan....
    Misschien de paastak! ;)

15. angel229

angel229 Niet meer actief

Wat grappig! Hebben we niks aan (zomerkindje) maar een heel leuk idee.

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bij de Wibra hebben ze voor 1.50 de keuze uit een roze lijn + knijpertjes en een blauwe lijn + knijpertjes, dus zo duur hoeft dat niet te zijn ;)

17. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    we kregen mega veel kaarten en die heb ik opgehangen aan onze ombouw/ kozijn/ boog (geen idee hoe dat ding heet) met buddie's en de overige kaarten hing aan een lint met paperclips.

Mocht ik nog een keerte zwanger worden dan ga ik een hele grote tak zoeken in het bos (of laat dit doen ;) ) en ga deze zilver of wit spuiten en zet hem in een grote vaa/bloempot en hang hieraan de mooie / speciale kaarten en de rest gaat weer aan de boog/ ombouw/ kozijn

18. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    oja en nadien heb ik alles op wit foto-papier geplakt (ringband) en daarna in een ordner gedaan (2 ordners vol)

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bedankt voor alle leuke reacties!

Wij hadden de vorige keer ook heel veel kaarten dus een paastak red ik niet mee ;). Ik heb nu lint gekocht en paperclips en die ga ik wel ergens door de kamer spannen.

20. ducie

ducie Bekend lid

15 feb 2008
    662
    0
    0
    of misschien een leuke mand voor op de tafel
    doe je ze daarin
    leuke lintjes eraan blauw of roze
    en klaar is kees

gr anja

Deel Deze Pagina