Iemand nog een leuk idee? De vorige keer had ik een lint gespannen en dan met die kleine knijpertjes opgehangen maar veel kaarten vielen eraf omdat ze te zwaar waren voor die knijpers. Bovendien vond ik die knijpers best wel duur. Waar en hoe hangen jullie de felicitatiekaarten aan op?
Hey, Ik heb bij de xenox een metalen lijn gehaald, met metalen knijpers ( erg sterk overigens) hier doe ik blauwe lint door. En zo hang ik het in de kamer. Soortgelijk idee is het,maar echt het is heel erg sterk. suc6
Hier zit aan de tv-meubel een grote houten plaat (waar je je tv aan kan hangen. We hebben niet zo'n megamegamegagrote tv, dus om de tv heen de kaarten opgehangen.
Ik had gewoon een roze touw gespannen en daar met paperclips de kaartjes aan gehangen. Ze bleven goed zitten.
ik had in alle kaarten in de linkebovenhoek een gaatje geperforeerd, en dan de kaarten geregen met blauw kadolint.
De felicitatiekaartjes voor ons huwelijk hebben we destijds op het dressoir neergezet, hele dressoir vol op het laatst. Stond wel gaaf, maar het was geen succes met de katten die er een soort van Domino-spelletje van maakten. Ik lees even mee dus!
Vriendin van me had ze aan een lint gehangen met de bindertjes van de boterhammenzakjes (in het kaartje met de perforator een gaatje geperforeerd). Ik ga het net zo doen. Gebruik die dingen nooit, hiervoor handig.
Hier ga ik ze net als de kerstkaarten aan linten aan de kamerdeur hangen. Ik laat 3/4 linten naar beneden hangen en plak ze daaraan vast. Doet me er gelijk aan herinneren dat ik nog de juiste kleur lint moet halen!
Wij hebben ze gewoon niet opgehangen. Ze hebben even bovenop de boekenkasten gestaan en op de plank. maar ik was het al gauw zat.
ik plakte ze op de binnenkant van onze slaapkamerdeur . Kon ik er lekker zelf van genieten - aangezien ik de eerste 10 dagen veel boven lag. En na een maand of 2 heb ik ze in een boek geplakt.
Hier niet opgehangen.. Wij hebben 4 lack-planken van Ikea aan de muur (3 van 1,10 en 1 van 1,90m), en daar hebben ze enkele weken op gestaan..
Hier een lint aan de bar gespannen en de kaarten er met knijpertjes aangehangen en dan onder elkaar met plakband. Dus een rij aan het lint en de rest eronder. Na 2 mnd in een plakboek geplakt.
Bij de Wibra hebben ze voor 1.50 de keuze uit een roze lijn + knijpertjes en een blauwe lijn + knijpertjes, dus zo duur hoeft dat niet te zijn
we kregen mega veel kaarten en die heb ik opgehangen aan onze ombouw/ kozijn/ boog (geen idee hoe dat ding heet) met buddie's en de overige kaarten hing aan een lint met paperclips. Mocht ik nog een keerte zwanger worden dan ga ik een hele grote tak zoeken in het bos (of laat dit doen ) en ga deze zilver of wit spuiten en zet hem in een grote vaa/bloempot en hang hieraan de mooie / speciale kaarten en de rest gaat weer aan de boog/ ombouw/ kozijn
oja en nadien heb ik alles op wit foto-papier geplakt (ringband) en daarna in een ordner gedaan (2 ordners vol)
Bedankt voor alle leuke reacties! Wij hadden de vorige keer ook heel veel kaarten dus een paastak red ik niet mee . Ik heb nu lint gekocht en paperclips en die ga ik wel ergens door de kamer spannen.
of misschien een leuke mand voor op de tafel doe je ze daarin leuke lintjes eraan blauw of roze en klaar is kees gr anja