Hallo meiden, Ik vraag me af of er toevallig meiden zijn die ervaring hebben met de Kees K ART combiwagen of de Mutsy transporter ( lijkt me al makkelijker) Het is namelijk zo dat wij een kinderwagen , ook een mutsy 2007, hebben gekregen van vrienden maar hier scheeld iets aan. Inklappen kan alleen met een schroevendraaier Want er is iets kapot aan. Ook hangt de bak helemaal naar links dus ons zoontje draait zo helemaal naar links. We willen dus voor een andere kinderwagen gaan. En ik was zeker over de Mutsy transporter vind hem zo mooi Maar las over het zitgedeelte van de wandelwagen dat dat niet zo geweldig zou zijn. De Kees k art ziet ook mooi uit maar vind er geen bevindingen van helaas. Dus wie kan me wat meer vertellen groetjes
hier ook een mutsy transporter! Mijn zoontje zit perfect in de wandelwageninzet, dus daar heb k geen problemen mee. verder handige/practische wagen die klein opklapbaar is! alleen jammer is dat de wandelwageninzet niet naar je toe kan, maar ja als dat het enige is
Wij hebben ook de Transporter en het enige nadeel wat ik er aan kan bedenken is dat ik idd vind dat Ayla niet goed zit in de wandelwageninzet. Ze hangt er meer een soort in ofzo. En ik vind het nu toch wel jammer dat de wandelwageninzet niet naar me toe kan. Ik denk dat Ayla dat heel erg gezellig zou hebben gevonden. Maar goed, dat is natuurlijk ook afhankelijk van je kind. Er zijn ook zat kinderen die liever vooruit kijken ipv naar mama.
Wij hebben. Ook de musty en vind hem super ons zoontje zit goed in wandelwageninzet alleen inderdaad jammer dat je kindje van je af kijkt maar dat is hier geen probleem hij kijkt liever naar voren