Negenmaandenbeurs: yay or nay?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Evi88, 14 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Hi allemaal,

Ik denk erover na om naar de negenmaandenbeurs te gaan, wanneer mijn zwangerschap goed blijft verlopen. Heb niet echt veel verwachtingen, ben er wel eens langs gelopen toen ik naar de huishoudbeurs ging.

Wat zijn jullie ervaringen? Wat kan ik een beetje verwachten? Dit is trouwens mijn eerste kindje, dus ik ben een beginneling qua uitzet, benodigdheden, etc.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Absoluut nee. Alleen maar tokkies

Popidepi vindt dit leuk.
  3. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Ik ben vorig jaar geweest toen ik denk ik pas 10 weken zwanger was. Ik vond het "tegenvallen" omdat het veelal in mijn ogen jongens of meisjes gerelateerd was en ik het dus nog niet wist. En ik had het eerlijk gezegd wat groter verwacht.

4. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Ik ben er nooit geweest. Wel op de huishoudbeurs om mijn moeder te plezieren ... Vreselijk vond ik dat, totale hysterie o_O. Bij de 9 maanden beurs stel ik me iets soortgelijks voor maar dan met zwangere vrouwen vol hormonen. Totale hysterie 2.0 dus :eek:. Maar wellicht heb ik het mis hoor, het heeft mij nooit iets geleken in ieder geval. Als je de huishoudbeurs leuk vind dan vind je de 9-maandenbeurs misschien ook wel leuk.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

In eerste instantie zou ik zeggen dat je het jezelf niet aan moet doen..

Maar omdat het je eerste kindje is, is het misschien best leuk om te kijken wat er allemaal is. Al moet je dan niet zo iemand zijn die zich makkelijk over laat halen tot al die fantastische aanbiedingen en zogenaamde dingen die niet mogen ontbreken want dan ga je met allemaal zooi naar huis.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Klaarblijkelijk ben ik een tokkie ;) good to know.

Ik vind het vaak leuk, gewoon even erover. Soms zie je nieuwe dingen die je niet kende of juist een leuke aanbieding. Ook oo de hhb koop ik spullen.
    De foodhallen doe ik nooit, daar kom je amper door.

mutskuh, MLady, Meiske2015 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    In 2015 geweest, omdat ik gratis kaartjes had gekregen.
    Nooit meer! Ontzettend druk, super lange rijen voor de WC en zo voordelig vond ik het allemaal niet.
    Voor mij dus een nee!

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.870
    5.107
    113
    1x geweest en nooit meer. Ik vond het echt vreselijk.

9. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Het is ook niet mijn ding.
    Een eind rijden, dure entree en veel parkeergeld kwijt. Druk. En veel onzin dingen.

Ik ga liever naar een grote babywinkel. Daar vermaak ik me prima en dichtbij huis en minder druk.

10. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Echt vreselijk! Ik vond het veel reclame troep en ook niet voordelig ofzo. En druk en graaien. En toen kwam ik in die huishoudbeurs hal en dat was helemaal het ergste waar ik ooit van m’n leven ben geweest :roflmao: Ik heb elk jaar gratis kaarten maar no way dat ik ooit nog ga:rolleyes:

Maar goed dan weer: het is wel persoonlijk. Misschien vindt jij het fantastisch!

Boommm vindt dit leuk.
  11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik ben 2 of 3 jaar terug geweest. Mijn moeder en ik zouden naar de huishoudbeurs gaan. Mega rij. Dus de ingang van de negenmaandenbeurs genomen. Konden zo doorlopen bij de kassa, geen rij bij de wc. En niks gemerkt van massa hysterie oid. Wel op een doordeweeksedag gaan. We zijn nog even kort over de huishoudbeurs gegaan, maar hadden het snel gezien.

12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw
    Ik ben nooit geweest omdat:

Ik geen kaartjes ga kopen om vrijwillig naar reclame gezeur te luisteren.

Het een hoop gedoe is om daar te komen. En zwanger had ik daar al helemaal geen zin in. In drukte al helemaal niet.

Behalve de lijst die je krijgt van de kraamzorg is niks eigenlijk echt onmisbaar. En ga je toch iets missen dan is internet veel makkelijker.

13. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Ik moet er niet aan denken. Maar die drukte is m’n ding gewoon niet.

Leuke beurs om heen te gaan is de Ouders Natuurlijk beurs in Doorwerth.
    Alleen die is pas in juni weer.
    Maar dat is zo’n fijne beurs, ik heb een hekel aan beurzen maar dit is een gemoedelijke beurs, zonder getrek en geduw, waar iedereen ruimte voor elkaar maakt.
    Geen grote uitzet, maar wel kleertjes, verzorgingsproducten, veel mooi houten speelgoed, draagdoeken/draagzakken, babygebaren, wasbare luiers, wollen producten, enzovoort.

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik vond het reclame gezeur wel mee vallen. Ik kan mij daar in ieder geval niks van herinneren.

15. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Geen ervaring, maar het had me wel leuk geleken. Gewoon om een keer mee te maken, net zoals de love&marriage beurs toen we gingen trouwen. Maar aangezien ik dan hoogzwanger zal zijn, wordt het hem niet.

16. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Bij mijn eerste geweest en ik zeg nooit meer. Het was vreselijk.

17. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Vorig jaar geweest met gratis kaartje van de kruidvat. Zoontje was net 4 maanden, en vriendin was zwanger. We vonden het leuk, maar hadden een avondkaart, was ook lang genoeg. Qua aanbiedingen etc vond ik het tegenvallen, maar wel leuk om overal even tussen te neuzen.
    Ik zou zelf niet de entreeprijs er voor betalen.

18. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.230
    113
    Je kunt beter naar de prenatal megastore in Amersfoort. En als je echt rustig alles wilt uitzoeken een afspraak maken met personal shopper. Vrienden hebben in 1 avond alle grote dingen uitgezocht en kregen behoorlijke korting.

19. Piraat

Piraat Actief lid

30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Ik vind het altijd een vermakelijk dagje, ja het is super druk en veel mensen. En de aanbieding zijn niet je van het. Maar ik vind het altijd leuk om er overheen te gaan. Dus ik ga vrijwel elk jaar, mama's uitje zeg maar haha. En soms kom je echt wel eens iets leuks tegen

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Moet dat wel je stijl zijn, klinkt als iets wat ik net K stom zou vinden als de 9maandenbeurs ;)

Hopsatee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina