Ik heb van het weekend een Quinny Speedi XS aangeschaft geheel compleet voor maar 275,= euro! Het enige wat er aan "scheelt" is dat op het onderstel Maxi-Cose staat ipv Quinny...nou zoals iedereen hier waarschijnlijk wel weet zijn Maxi-cose en Quinny één pot nat dus dat maakt echt niks uit. Je vind de (september-aanbieding) op: www.babykoop.nl Zaterdag hadden ze er in ieder geval nog een hele hoop!
De quinny is op veel plaatsen afgeprijsd nu. Bij de babyplanet koste hij 375 iclusief reiswieg en buggy
is een leuke aanbieding. zitten er ook adapters, en regenkappen en voetenzakken e.d. bij. ik heb 2de hands al bijna dit bedrag betaald. er zitten trouwens wel 25 euro verz.k. bij. voor het geval je hem niet zelf op kan halen.
Ja alles zit erbij... en dan nog al zou je 25 euro betalen voor verzendkosten ben je alsnog goedkoper uit als bijvoorbeeld bij de Prenatal! En tuurlijk 375,= is ook een groot verschil met 600,=, maar zit daar trouwens ook voor de rest alles bij?
Bij www.fokkido.com kan je ook goedkopen kinderwagens vinden, het scheelde bij mij 120 euro voor de wagen, voetenzak en verzorgingstas met de babydump.
ik heb net op babykoop. nl ook een maxi-cosi bijbesteld..was nu maar 99,= en voor 6,50 sturen ze ´m op!