Hallo, Ik ben opzoek naar meisjeskleding. Liefs voor weinig centjes of gratis. Helaas heeft mijn baas mijn contract niet verlengtomdat hij geen parttime moeder in het bedrijf wilt. en sta ik dus nu op straat. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. het gaat om maat 50/86 kindje word in november verwacht. groetjes minke
Hoi Minke, Mijn meisje word als het goed is in oktober geboren. Ik zal tzt kijken of ik je met wat spulletjes kan verblijden, die ik niet kan gebruiken of iets dergelijks. Misschien kun je me je emailadres geven (via priveberichten) dan kunnen we even contact onderhouden. Groetjes
heb ook kleertjes voor meisje staat ook wat op marktplaats Marktplaats.nl > meisjes broekjes - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50 hoef er niet heel erg veel voor te hebben kijk even bij me andere advertenties
Ik heb ook nog wel kleertjes voor je. Voor niks want ik heb heel veel gekregen en de helft heeft ze niet eens aangehad. Stuur maar een pb als je interesse hebt.
Ik heb ook nog wel wat op mp staan, kijk maar of je er wat tussen ziet staan! Marktplaats.nl > 3 leuke shirts, maatje 56, 62 en 68. - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Ik heb ook nog veel rompers!! De kleine maatjes komen over een paar weken hier in de kast dus als je nog trompers nodig bent!! En ik heb er ook nog wat in maatje 80/86!!
Ik wil iedereen echt bedanken voor hun reactie. echt heel erg lief. en ben super blij dat er nog zulke mensen bestaan. groetjes minke
Deze mag opslot ik ben geweldig geholpen door 2 lieve mensen die mij wat geschonken hebben.hartstikke bedankt meiden!