Hema fototaart te eten?

Discussie in 'De lounge' gestart door pientje1, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, ik bak ze niet, maar vind je openingspost erg bijzonder overkomen, alsof het je te min is om een taart van de Hema te bestellen. Daarom mijn reactie.

2. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, erg lekker en leuk!

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik ben niet zo'n slagroomtaart-mens, maar deze is wel heel erg lekker.

5. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Hoezo te min, het is toch een normale vraag
    Ik vind het een lekkere taart

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ja ik vind hem prima!

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

De vraag is of die ook "echt te eten is"..... Nee, hij is voor de sier, nou goed?

Komt op mij echt over of het maar een Hemataart is en om die reden waarschijnlijk vies......

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Joh ze bedoeld gewoon dat omdat het zoveel goedkoper is het kwalitatief ook wel wat is.

Maar dan met andere woorden. Iedereen snapt wat ze bedoeld. Dus kom op zeg, ga geen discussie maken van niks.

Ts: ik ben niet zo'n slagroomfan maar van horen zeggen is hij erg lekker. Ik vind de andere taarten van hema ook altijd prima.

9. pientje1

Ik heb even een voorbeeld gemaakt op de site en wat is het leuk zo'n taart!!!!! En ook nog lekker dus! Bedankt meiden!

10. Tennes

Tennes Niet meer actief

Jeeeeeetje! Ben je nu serieus aan het rellen om een taart? Moet nou op elke slak zout gelegd worden? pffff :(

Ik vind het een normale vraag. Ik vind de taart goed te eten en ik heb geen klachten van familie ontvangen. :)

11. Onje

Onje Niet meer actief

Wow.....

Je had ook even netjes kunnen vragen of ts het zo bedoelt als dat jij denkt waarom direct dat negatieve wat hebben mensen toch tegenwoordig

12. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Bij mulitvlaai heb je ook lekkere foto taarten. Van de Hema nog niet geproefd.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb gewoon gezegd dat ik het over vond komen of het te min was, maar goed, blijkbaar ben je dan per direct aanvallend....:( Terwijl ik notabene mijn reactie nog uitleg.....

Nogmaals: Hemataart is te eten, maar niet vergelijkbaar met de banketbakker.

14. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Voor die prijs prima te doen!

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik heb iemand in de familie die uit chocolade bollen, tompouchen, vlaai, en Hema taart kan kiezen, en dan ALTIJD die van de Hema neemt.
    Die vind ze toch wel zo lekker!

En ik vind m ook lekker hoor!
    :)

16. pientje1

Daar heb ik gekeken, maar kon het niet vinden. Maar na zoveel positieve reacties blijf ik denk ik maar bij de hema taart.

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik vind hem echt niet te eten sorry... Dan haal ik liever een taart bij multivlaai... Die met fruit is erg lekker daar en ziet er ook mooi uit!

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ik vind die van de Hema echt heerlijk en dat terwijl ik normaal helemaal niet van slagroomtaart hou haha!

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Vorig jaar voor de eerste verjaardag van mijn zoontje een foto taart van hema. Was erg lekker, dit jaar bestellen we er weer één!

20. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Die van de Hema is echt wel lekker hoor. Mjam.

De (mini) tompoesjes ook. Die kun je ook met foto erop bestellen, zo leuk zo'n mini gebakje.

Deel Deze Pagina