Nee, ik bak ze niet, maar vind je openingspost erg bijzonder overkomen, alsof het je te min is om een taart van de Hema te bestellen. Daarom mijn reactie.
De vraag is of die ook "echt te eten is"..... Nee, hij is voor de sier, nou goed? Komt op mij echt over of het maar een Hemataart is en om die reden waarschijnlijk vies......
Joh ze bedoeld gewoon dat omdat het zoveel goedkoper is het kwalitatief ook wel wat is. Maar dan met andere woorden. Iedereen snapt wat ze bedoeld. Dus kom op zeg, ga geen discussie maken van niks. Ts: ik ben niet zo'n slagroomfan maar van horen zeggen is hij erg lekker. Ik vind de andere taarten van hema ook altijd prima.
Ik heb even een voorbeeld gemaakt op de site en wat is het leuk zo'n taart!!!!! En ook nog lekker dus! Bedankt meiden!
Jeeeeeetje! Ben je nu serieus aan het rellen om een taart? Moet nou op elke slak zout gelegd worden? pffff Ik vind het een normale vraag. Ik vind de taart goed te eten en ik heb geen klachten van familie ontvangen.
Wow..... Je had ook even netjes kunnen vragen of ts het zo bedoelt als dat jij denkt waarom direct dat negatieve wat hebben mensen toch tegenwoordig
Ik heb gewoon gezegd dat ik het over vond komen of het te min was, maar goed, blijkbaar ben je dan per direct aanvallend.... Terwijl ik notabene mijn reactie nog uitleg..... Nogmaals: Hemataart is te eten, maar niet vergelijkbaar met de banketbakker.
Ik heb iemand in de familie die uit chocolade bollen, tompouchen, vlaai, en Hema taart kan kiezen, en dan ALTIJD die van de Hema neemt. Die vind ze toch wel zo lekker! En ik vind m ook lekker hoor!
Daar heb ik gekeken, maar kon het niet vinden. Maar na zoveel positieve reacties blijf ik denk ik maar bij de hema taart.
Ik vind hem echt niet te eten sorry... Dan haal ik liever een taart bij multivlaai... Die met fruit is erg lekker daar en ziet er ook mooi uit!
Ik vind die van de Hema echt heerlijk en dat terwijl ik normaal helemaal niet van slagroomtaart hou haha!
Vorig jaar voor de eerste verjaardag van mijn zoontje een foto taart van hema. Was erg lekker, dit jaar bestellen we er weer één!
Die van de Hema is echt wel lekker hoor. Mjam. De (mini) tompoesjes ook. Die kun je ook met foto erop bestellen, zo leuk zo'n mini gebakje.