Hier dol op slagroomtaart maar ik vind de taart van de Hema echt niet lekker. Ik vind hem erg zoet maar voor een verjaardag goed te doen want hij ziet er leuk uit en smaken verschillen.
Ik vind hem echt niet lekker, terwijl ik veel andere taarten van de Hema wèl lekker vind. Het is net alsof ze bij die Hema fototaart extra goedkope ingrediënten gebruiken, tis net niks. Mijn omgeving en mijzelf doe ik een véél groter plezier met een taart van een goede banketbakker, veel vollere smaak.
Het is heerlijk hoor alleen jammer dat er een bepaald dierlijk product in verwerkt wordt (trouwens tegenwoordig in alle kant en klare taarten). Daarom bak ik voortaan zelf mijn taarten. Maar de smaak is heerlijk!
Ik hou niet van slagroom maar uit beleefdheid dit weekend een stukje geaccepteerd.... Gatsegets!!! De foto smaakte chemisch en verder ondefinieerbaar. En de slagroom.... Blehh!! Maaaaar van slagroom hou ik sowieso niet... Het lekkerste en leukste is in mijn ogen nog altijd als er zelf gebakken wordt. En dat is tegenwoordig echt niet zo moeilijk met alle kookboeken, online recepten, YouTube en de (web)winkels die alle producten aanbieden waarmee je de lekkerste en mooiste baksels kunt maken!!
Je moet geen foto nemen met een hoop zwart erin, want die kleur smaakt nogal bitter. Dus een niet al te donkere foto met vrolijke kleuren nemen. Ik vind de taart wel lekker.
Hier sluit ik me bij aan. En ik vind die Hema taarten echt veel te zoet, het glazuur van mn tanden sprong eraf, brrr.
Ik vind hem ook niet erg lekker. Die van de bakker bart is beter qua smaak. Maar heb het liefst een gewone taart van de banket bakker, 100x lekkerder dan van de hema of bakker bart.
Nou omdat er 6x meer ingredienten in zitten dan bij de bakker? En omdat hij wellicht anders smaakt. Mierzoet bijvoorbeeld Maar hij smaakt ondanks dat hij erg zoet is.. Best goed. Niet zo lekker als bij de bakker..... Maar daar betaal je dan ook voor En leuke van die hemataarten is dat je ze helemaal kunt maken zoals je zelf wil.
Ik houd niet zo van slagroomtaart, maar ik vind die van de hema best lekker en hier nog nooit iets negatiefs erover gehoord.
Voor elke kinderverjaardag bestel ik zo'n fototaart en hij gaat tot de laatste kruimel op. Lekker, leuk en niet te duur!!