Weekendje Vlissingen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavj2008, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Wij gaan dit weekend met zijn tweeën naar Vlissingen. Wat is leuk om daar in de buurt te doen/bekijken. Het mag ook wel een stukje rijden zijn, hooguit 3 kwartier ofzo.

2. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Je zou natuurlijk naar de boulevard of het strand kunnen gaan, maar dan moet het weer een beetje meewerken. Domburg is ook altijd leuk.

Qua eten in Vlissingen is Soif wat ons betreft het beste restaurant (probeer bijvoorbeeld voor een bordje soif als voorgerecht of bij de borrel..mmm). Sake sushi vinden wij ook leuk, maar dan moet je wel van sushi houden ;) Dit weekend vindt AmuseMe plaats, bij verschillende restaurants worden Amuses aangeboden (3 voor 9,95 incl een glas wijn).

En ja, wat kan je nog gaan bekijken...Het is Open Haven dag op Vlissingen-Oost waar er verschillende activiteiten zijn. Het is 30+ nacht in het Arsenaal in Vlissingen (maar ik weet niet of je tot die doelgroep behoren) En zondag is er in het centrum een jaarmarkt.

In ieder geval veel plezier!

3. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Bij het loodswezen (restaurant boulevard) kun je heeeeerlijke vis eten. verder kun je lekker naar de stranden. West- en oostkapelle zijn leuk. Vlissingen vind ik persoonlijk erg saai, mits er een leuke activiteit is (na 17 jaar daar rond te hebben gebracht heb ik de provincie verlaten). Middelburg is wat gezelliger.

4. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    @Theres
    Die 30+ nacht moet mijn vriend dan maar alleen heen haha
    Voor de rest lijkt ons die open haven dag wel heel leuk, dus daar gaan we zeker een kijkje nemen.
    Het restaurant wat je noemt heb ik ff gegoogled, dat ziet er heel leuk uit.

@Biancs
    Het is ook niet dat we Vlissingen zelf hebben gekozen om naar toe te gaan, maar mijn vader heeft een opdracht in het ziekenhuis in Vlissingen en zit tijdelijk in een vakantie huisje. In het weekend is hij thuis en staat het huisje leeg, dus wij kunnen daar gratis in.
    Middelburg wil ik ook sowieso nog naar toe en mijn vader vertelde ook dat hij had gehoord dat op de boulevard een leuk restaurant zat, hij wist alleen niet hoe het heet, maar dat zou wat jij noemt wel kunnen zijn. We zijn allebei gek op vis, dus dat gaat wel goed komen.

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Middelburg is idd erg gezellig! Het is aankomend weekend koopzondag daar :) en evt een rondvaart... Domburg vind ik persoonlijk ook erg leuk! Als je van ijs houdt zeker daar even langs de ijsvogel gaan Yummie!!!

6. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Handig dat het koopzondag is in Middelburg, dan zitten we niet persee aan de zaterdag vast om daar naar toe te gaan.

Maar we gaan ons zeker wel vermaken, er is genoeg te doen:)

Deel Deze Pagina