Hema geboortekaartjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RachelleNM, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hallo dames!

Ik ben druk in de weer met geboortekaartjes! Ik ging voor de lol eens kijken bij de hema, wist helemaal niet dat je ze daar ook kunt laten drukken. Nu ben ik helemaal verliefd geworden op een ontwerp wat zij hebben staan.

Ik heb nog nooit kaartjes oid besteld via Hema en ik vroeg mij af of dit nou een beetje redelijke kwaliteit is? En of er reclame op staat? We willen eigenlijk een heel simpel enkelvoudig kaartje, die aan de voorkant bedrukt is maar aan de achterkant dus niet.

Graag jullie ervaring! Alvast bedankt :D

2. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Je zou eerst een proefkaartje kunnen bestellen, dan weet je of het kaartje naar je zin is en of de kwaliteit wat is.

3. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Wij hebben een keer een hema geboortekaartje gekregen en ik vond de kwaliteit wel stuk minder dan die wij via kaartje2go hadden. Papier was erg dun en ook het bedrukte gedeelte toch minder scherp. Verder stond achterop klein het hema logo maar dat kan je er wellicht nog wel afkrijgen? Wij konden dat bij kaartje2go in ieder geval aangeven.

4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Bij de meeste online sites waar je geboortekaartjes kunt bestellen staat er wel reclame achterop.
    Hier wordt het geboortekaartje ontworpen door een fotograaf heb wel aangegeven dat zij best haar naam op het geboortekaartje mag zetten. Misschien levert haar dit nog meer klanten op.

5. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties!

Zo'n proefkaartje is idd wel een erg goed idee :)
    Een klein logo achterop vind ik niet zo erg, als het maar niet in het volle zicht is bijvoorbeeld op de voorkant.
    Ik heb gezien dat je uit vier verschillende soorten papier kunt kiezen, wellicht scheelt dat in de kwaliteit.

Zoals jullie zien, totaal geen verstand ervan haha

Deel Deze Pagina