even een vraagje: ik heb de houten trein rails voor mijn zoontje van de Hema en die willen we voor Sinterklaas uitbreiden. NU zag ik dat ze bij de Ikea ook houten treinbanen verkochten en bij de Bartsmit van het merk Eichorn. Passen deze merken ook op die van de Hema of moet ik echt Hema merk zelf kopen? Bedankt!
Volgens mij past Hema ook op die andere merken. Oa brio en eichhorn. En Ikea past daar ook op. Maar die van eichhorn en brio zijn wel duurder. Het past hier ook allemaal op de rails van 30 jaar oud van mijn man Ikea had altijd plastic tussenstukjes (ipv een zijde uitsteeksel, andere zijde inkeping), maar dat was veranderd dacht ik..
Wij hebben Eichhorn, betekent dat dus dat zowel Brio als Hema als Ikea daar op past? Of lees ik niet goed...
das toevallig! Ik heb net gezocht naar uitbreiding voor het thomas spoor, en was aan het wikken en wegen om een ander merk erbij te kopen. Ik lees even mee!
Bedankt! ik ga even zien of die van de Ikea passen want die zijn idd goedkoper. Ik had idd ook begrepen dat ze er wel op zouden moeten kunnen , dit staat ook op hun site zag ik net.
Mij is in een goede speelgoed zaak vertelt dat alle houten treinsporen op elkaar passen. Dus hema, ikea of een super duur merk, in principe moet alles van hout op elkaar passen. Dit in tegenstelling tot de plastic rails....